[PC] Kreed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-10 22:05

GG85

.......

Topicstarter
Aangezien er nog geen topic over was en de demo o.a. te downloaden is op Gamershell, dacht ik; laat ik eens een topic openen.

Even een quote'je van Gamershell:
Acclaim Entertainment and Russobit-M Multimedia Project, have teamed up to bring you Kreed. This first person shooter casts gamers as a so-called legionnaire, one of the most dangerous warriors of the 3rd millennium. The protagonist is marooned on a graveyard for spaceships, inside the space anomaly Kreed, a massive gravity field attracting everything in its wake, like a giant organism. Discovering the secret to Kreed is the goal of the game.

Kreed is based on the X-Tend engine and was developed by Burut Creative Team. The team is headquartered in Voronezh, Russia.

Acclaim has already significantly increased its PC portfolio in the last 12 months with titles such as Wallace & Gromit, World Championship Rugby, Alias and the highly acclaimed Juiced - coming out this September.

About Russobit-M
Russobit-M was founded 5 years ago and is the leading developer, publisher and distributor of PC games in Russia. Russobit-M also offers a wide range of educational and entertainment multimedia products to the public. The leading position at Russian and worldwide markets was gained in 1999, and since then Russobit-M became one of the most respectable and successful Russian representative of this industry for CIS and worldwide.

About Burut Creative Team
Burut CT was founded in October 1999. At first, the line-up included educational software, for example encyclopaedias for mathematics and even massage. Then the 11 members of the team decided to develop computer games. Their first project was the fantasy RPG "Heath". Burut is headquartered in the city centre of Voronezh, Russia. Meanwhile, 31 employees are working there on two projects: the RPG "Goldenland" and the hi-tech shooter "Kreed".
De officiele website: http://www.kreed3d.com/
En de 200Mb grote demo: http://www.gamershell.com/download_6304.shtml

[ Voor 6% gewijzigd door GG85 op 23-06-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gespeeld, Damn wat is dit spel slecht. :r
-Saaie eentonige omgeving.
-Saaie wapens.
-Matige graphics.
-De tegenstanders zijn om the huilen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Zo hehe ... komt die game nu eindelijk eens uit dan ?? Kverw8 er niet echt veel van, lijkt me toch een zoveelste same old FPS game. Maar I'll give it a try .. dus kga die demo wel ff checken.

Maar de game heeft lang op zich laten wachten iig !! Toen ik eerste filmpjes zag hele poos geleden, dacht ik van; tja ziet er best leuk uit, ben wel benieuwd als ie uitkomt ... Daarna eigenlijjk helemaal vergeten weer ....

Knaft is gonna check it out ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37
Dit was ''vroeger'' de Unreal 2 beater ... maarja graphics zijn nu verouderd van deze game

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met een datalimiet, ik waarschuw jullie.
download dit niet!(iedereen zonder datalimiet ook trouwens ook niet)
Dit is echt 200mb pure troep.
Echt alles slecht aan deze game, zelfs het menu ziet er goedkoop uit.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Khad al zo'n vermoeden ...

Laat dan maar ... Toch jammer dat de community daar zo lang op heeft zitten wachten ... Ze hadden best wat fans geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 20:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Verrek, ik kan me hier nog wel screenshots van herinneren. Toen zag het er veelbelovend uit, iig een stuk geinspireerder dan wat je nu op die screenshots ziet. Ze hypten toen een of andere grafische functie, iets met mist en nog iets. Zie ik weinig van terug eerlijkgezegd?

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-10 22:05

GG85

.......

Topicstarter
Tja, wat moet je er van zeggen?
Sommige dingen zien er wel goed uit terwijl andere weer hopeloos verouderd zijn.
Gameplay vind ik ook niet echt denderend ofzo.
Jammer dat ie 2 jaar te laat uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-10 17:27

Steffy

Ayreonaut

Timocos schreef op 23 juni 2004 @ 18:56:
Dit was ''vroeger'' de Unreal 2 beater ... maarja graphics zijn nu verouderd van deze game
Nee das niet waar, de game werd gezien als de game doe toen des tijds Doom 3 moest gaan verslaan in de Graphics en gameplay sfeer, nu zijn beide games behoorlijk doorgeschoven met release dates en dat heeft deze game een beetje de das om gedaan. Wat ooit veel belovend was is nu niets meer dan een 13 in een dozijn shooter. Jammer, demo gespeeld maar het kan mij niet boeien. Misschien dat dit een jaar geleden wel was aangeslagen maar momenteel, nee. Jammer maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Kreed komt veelte laat uit. Nu is het niet veel meer waard is wel jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door -=unicron=- op 24-06-2004 19:51 ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-10 08:56
voor geinteresseerder, hier wat screenshots...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:50
het schijnt ook nog starforce 3 te gaan gebuiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:53
Timocos schreef op 23 juni 2004 @ 18:56:
Volgens mij was Kreed meer bestempeld als Doom 3 killer doordat de graphics er sterk op leken. Maar aan de reacties te horen is dat niet echt gelukt.

Het hele spel is trouwens in Korea oid allang uit, het heeft zelfs al bijna een expansion :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-10 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kort samengevat... helemaal niks.
Komt op alle punten te kort alleen graphics zijn wel aardig. Voor de rest, besteed je geld liever aan een echte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Nog korter samengevat .... BAGGER...

Dat ze dit nog durven uitbrengen man ... die wapens zijn nog minder dan een waterpistool (visueel en impact effect) .. en tja IA kennen ze nie in het spel ...

gewoon 1000x nix gewoon ... jammer hoor, had toen voor t eerst screenshots zag enzo best wel zoiets van, kan best leuk worden ... Maar dan tig tijd verder ... Khoud wel op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik vind dit spel nog beter :p

http://kk.kema.at/files/kkrieger-beta.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slecht spel is alles wat ik uit mn mond krijg en beleefd is voor dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omega_Supreme
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 11:34
Ja het viel mij idd ook best tegen. Ik heb ook een alpha versie gespeeld en die was leuker >:) Een lichtpuntje ook op een voodoo 5 kan het "gespeeld" worden. Een Doom 3 killer is het nu zeker weten niet meer...jammer het had mooi kunnen worden!