Ik heb het volgende probleem, echt ik heb veel dingen meegemaakt, maar dit is weer een nieuwe 
het probleem is hetvolgende:
sinds een week heb ik het volgende draaien:
Asus a7n8x-E
2800 Barton
Koeler: Thermaltake Vulcano 12
1024 ddr 3200
Lite-on DVD speler
Lite-on CD-Brander
Western Digital 7200 120GB
Seagate 7200 120GB
DDS tapestreamer
Promise IDE kaart
Adaptec SCSI kaart
Aopen Tower/300watt voeding
Dit hele zootje heeft het ruim een week gedaan zonder enig probleem
Maar nu ineens zonder enige aanleiding weigert dat ding nog normaal te werken, je boot op met Windows 2003 Server, je logt in... je hebt dan nog gewoon beeld, (dus je ziet gewoon je desktop) en dan ineens PAF geen beeld meer, het effect lijkt een beetje net alsof je een verkeerde resolutie ingesteld hebt op je monitor allerlei kleuren die scrollen en stuiteren, maar geen beeld???
Het probleem begon gisteren avond ineens, zelfde effect als hierboven, maar als 1 extra dingetje 1 van de schijven bleef steeds opnieuw opspinnen (schijven zijn beide nieuw) maar heb het even gechecked in een ander systeem en daar doen die schijven het dus gewoon normaal zonder enig probleem.
Het volgende heb ik geprobeerd:
Andere monitor
Andere grafische kaart
ander geheugen
montage koeler op CPU gecontrolleerd
harde schijven los gekoppeld
cdrom spelers losgekoppeld
alle kaarten eruit behalve grafische
maar niets helpt
het enige wat nog over blijft is eventueel de voeding... maar zou dat het kunnen zijn?????? ik dacht dat 300watt wel afdoende was???
het probleem is hetvolgende:
sinds een week heb ik het volgende draaien:
Asus a7n8x-E
2800 Barton
Koeler: Thermaltake Vulcano 12
1024 ddr 3200
Lite-on DVD speler
Lite-on CD-Brander
Western Digital 7200 120GB
Seagate 7200 120GB
DDS tapestreamer
Promise IDE kaart
Adaptec SCSI kaart
Aopen Tower/300watt voeding
Dit hele zootje heeft het ruim een week gedaan zonder enig probleem
Maar nu ineens zonder enige aanleiding weigert dat ding nog normaal te werken, je boot op met Windows 2003 Server, je logt in... je hebt dan nog gewoon beeld, (dus je ziet gewoon je desktop) en dan ineens PAF geen beeld meer, het effect lijkt een beetje net alsof je een verkeerde resolutie ingesteld hebt op je monitor allerlei kleuren die scrollen en stuiteren, maar geen beeld???
Het probleem begon gisteren avond ineens, zelfde effect als hierboven, maar als 1 extra dingetje 1 van de schijven bleef steeds opnieuw opspinnen (schijven zijn beide nieuw) maar heb het even gechecked in een ander systeem en daar doen die schijven het dus gewoon normaal zonder enig probleem.
Het volgende heb ik geprobeerd:
Andere monitor
Andere grafische kaart
ander geheugen
montage koeler op CPU gecontrolleerd
harde schijven los gekoppeld
cdrom spelers losgekoppeld
alle kaarten eruit behalve grafische
maar niets helpt
het enige wat nog over blijft is eventueel de voeding... maar zou dat het kunnen zijn?????? ik dacht dat 300watt wel afdoende was???