Hp Pavilion 463.se Video kaart (compatible) problemen.....

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Swordkilla
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04 09:39
Hallo,

ik ben bezig met een HP pavilion 463.se te installeren (Xp home)

maar er zit een Radeon 7500 VIVO in..... nu hebben ze het bij HP over de onboard video kaart.... wil dit zeggen dat deze er later ingezet is <?><?><?>
want volgens mij heeft deze kaart nl een conflict met iets......
ik heb al geprobeert de bios te updaten maar dit mocht ook niet baten (Bios was niet voor dat mobo) en dat terwijl ik hem toch heb gedownload op de Site van FIC
het is nl een FIC VG31

de symtomen zijn nl: overlappend beeld, rare kleuren, spontaan terug komende vensters die al afgesloten zijn, spontane reboots enz enz.... en dit gebeurt al voordat ik ook de driver heb geinstaleerd.......

en nadat ik dat heb gedaan wordt het alleen maar erger <!><!>

er staan btw ook geen uitroep tekens of de bekende rooie kruisjes in apparaatbeheer, zelf Sisoft sandra geeft aan dat het apparaat goed werkt.....

ik heb al een GOT search geprobeerd, google enz maar ik kom er niet uit......
Kan iemand mij helpen <?><?>

Alvast bedankt

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

offtopic:
<?> & <!> hoeven niet zo overdreven
maar er zit een Radeon 7500 VIVO in..... nu hebben ze het bij HP over de onboard video kaart.... wil dit zeggen dat deze er later ingezet is <?><?><?>
Warschijnlijk is die Radeon 7500 VIVO de Onboard video. Probeer eens de Catalyst drivers van Ati te downloaden: www.ati.com.

Btw: Geen last van het Blaster virus oid? Hangt die pc al op Internet, zo ja: Volledig gepatched?

[ Voor 27% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-06-2004 11:19 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Swordkilla
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04 09:39
nee die radeon 7500 is geen onboard, kun je zien nl het is een insteekkaart in een AGP 4X slot. Tevens is de aansluiting op het moederbord dichtgeschroeft en afgezegeld.

Btw het eerste wat ik heb gedaan is de nieuwste drivers gedownload.
Ik ben nu bezig met de vorige versies te probereren. en zoals het er nu uit ziet werkt versie 3.8 redelijk........

alhoewel hij toch nog wel eens vastloopt en je weer die duidelijke klik hoort waarna hij gaat reboten.

Dus de een radeon 7500 als onboard video gaat hier absoluut niet op (ik zie het verschil wel tussen een Onboard en add-on video kaart ;)

maar toch bedankt........
zoek ik wel weer verder.....................................................

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het posten van je topic op 2 verschillende plekken is niet de bedoeling:
HP Pavilion 463.se

Dit topic is gesloten.