Voor iedereen verschillend........probeer er gewoon een paar uit en ga bechmarken.......
Ik heb ook de Asus v7100/t en voor mij is 6.31 de beste.
de 7 series zuigen bij mij te erg....iig met directX 8
Ik heb ook de Asus v7100/t en voor mij is 6.31 de beste.
de 7 series zuigen bij mij te erg....iig met directX 8
..:: Specs ::..
Iedereen roept vaak 6.31, maar voor mij werkt geeneen driver in de 6.xx serie.
ik heb nu 5.32 en die schijnt eindelijk te werken. Maar goed nu heb ik weer geen twinview meer
(powercolor gf2 mx twinview + tv-out)
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de 6.xx series en de 5.xx series?
ik heb nu 5.32 en die schijnt eindelijk te werken. Maar goed nu heb ik weer geen twinview meer
(powercolor gf2 mx twinview + tv-out)
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de 6.xx series en de 5.xx series?
6.35 heb ik nu, en die werkt perfect...
veel beter dan 5.33a van Asus die ik eerst had.
Die 5-series hebben geen twinview, dacht ik.
veel beter dan 5.33a van Asus die ik eerst had.
Die 5-series hebben geen twinview, dacht ik.
Volgende probleem, maar dan van mij 
Heb de Asus beta-drivers er op, Asus 6.31beta5. Draait geweldig hoor, maar settings-GUI's zien er heel anders uit, en vooral: de coolbits reg werkt niet meer! Heb je dit probleem met de Nvidia reference drivers versie 6.31 ook, of is er een manier om het te fixen bij de Asus drivers.
Details: hij kan file: NvQtweak.dll (of zoiets) niet meer vinden. Heb deze file zelf al gevonden en naar C:\windows\system gekopieerd. Foutmelding bij booten weg, maar nog steeds geen instellingenblad bij settings:(
Oplossingen?
Heb de Asus beta-drivers er op, Asus 6.31beta5. Draait geweldig hoor, maar settings-GUI's zien er heel anders uit, en vooral: de coolbits reg werkt niet meer! Heb je dit probleem met de Nvidia reference drivers versie 6.31 ook, of is er een manier om het te fixen bij de Asus drivers.
Details: hij kan file: NvQtweak.dll (of zoiets) niet meer vinden. Heb deze file zelf al gevonden en naar C:\windows\system gekopieerd. Foutmelding bij booten weg, maar nog steeds geen instellingenblad bij settings:(
Oplossingen?
Asus W9x-631
Dan hebie dat handige Asus menu.
Dan hebie dat handige Asus menu.
zal ik dan maar 6.47 zeggen 
(geforce 2mx, tb700@900, winME en directx 7)
(geforce 2mx, tb700@900, winME en directx 7)
I’m not like the OTTERS
Pagina: 1