Toon posts:

Probje met Bass instellingen .. wo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probje met:

Creative Inspire 2.1 Set
Terratec 512i Digital geluidskaart

Waarneer ik muziek draai, of een filmpje kijk .. alles met geluid ...
dan zijn op de en of andere manier me geluidsinstellingen zo fout dat mijn bass megahard is.... ook als ik een headset aansluit is de bass hoog (doh)

ik heb nu creative 2.1 set gekocht en daarmee heb ik hetzelfde probleem. Waarneer ik achter de subwoofer de bass op 0 draai geeft hij nog steeds een shitload aan bass... wat dus normaal niet hoort lijkt mij ..

Ik heb de instellingen van windows zelf al getest maar nix werkt. De software die bij de soundcard zit bied ook geen uitkomst. In winamp veranderingen aanbrengen is ook niet echt usefull geweest...

Zou dit aan een of andere codec ofzo kunnen liggen of iets anders... heb nu ace mega codec (ACEMCP593PLAYER) en divx 5 codec..

tril hier van me stoel af, kmoet me geluid heel zacht zetten wil hij een beetje normaal geluid geven want anders word het geluid vervormd door het kraken van de bass.

help -_-

---------------
win xp pro
800 mhz athlon thunderbird :P
5-- sdram
t00p

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 15:47
Equalizer brak staan?

|>

Verwijderd

Topicstarter
default.. gewoon normaal zoals het hoort..bij win en winamp

waar zit nog meer een equalizer dan ..? 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 23:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb alles nu een beetje normaal door equilizer helemaal om te gooien .. maar dan nog .. hoe kan het dat ik bij me bass element het knopje op 0 zet er dan nog steeds bass uitkomt :x

nu is me geluid hol en lelijk -_-