Windows 95 installeren? Moet dat nou zo moeilijk zijn? Nee, dacht het niet. Hoewel ik niet erg veel verstand van besturingsystem installeren heb moet dat toch niet zo moeilijk zijn en toch snap ik er geen fok van
Ik heb hier een 120 mhz staan, zonder besturingsysteem en ik heb gelukkig ook nog een win95 cdrom. Ik heb bootdisk gedownload en als ik em dan restart zegt ie 'Starting windows 95' en dan kom je na een tijdje bij:
A:\>
Dus dan probeer je naar D:\win95\setup.exe te komen en dan zegt ie dat de directory niet bestaat
Terwijl er wel een cd-rom driver is geinstalleerd, want dat heeft de bootdisk gedaan. Daarnaast geeft ie ook aan dat C:\ en E:\ enzevoort niet bestaat, terwijl B:\ wel weer bestaat en D:\ en A:\ ook. Ik snap er niet veel meer van en heb 2 bootdisks voor win95 geprobeerd en ik kom nergens verder.. Iemand een idee?
Verder ben ik een complete n00b met msdos commands etc.. Dus zoveel mogelijk uitleg plz
A:\>
Dus dan probeer je naar D:\win95\setup.exe te komen en dan zegt ie dat de directory niet bestaat
Verder ben ik een complete n00b met msdos commands etc.. Dus zoveel mogelijk uitleg plz