Hallo,
ik ben bezig met een HP pavilion 463.se te instaleren (Xp home)
maar er zit een Radeon 7500 VIVO in..... nu hebben ze het bij HP over de onboard video kaart.... wil dit zeggen dat deze er later ingezet is <?><?><?>
want volgens mij heeft deze kaart nl een conflict met iets......
ik heb al geprobeert de bios te updaten maar dit mocht ook niet baten (Bios was niet voor dat mobo) en dat terwijl ik hem toch heb gedownload op de Site van FIC
het is nl een FIC VG31
de symtomen zijn nl: overlappend beeld, rare kleuren, spontaan terug komende vensters die al afgesloten zijn, spontane reboots enz enz.... en dit gebeurt al voordat ik ook de driver heb geinstaleerd.......
en nadat ik dat heb gedaan wordt het alleem maar erger <!><!>
ik heb al een GOT search geprobeerd, google enz maar ik kom er niet uit......
Kan iemand mij helpen <?><?>
Alvast bedankt
ik ben bezig met een HP pavilion 463.se te instaleren (Xp home)
maar er zit een Radeon 7500 VIVO in..... nu hebben ze het bij HP over de onboard video kaart.... wil dit zeggen dat deze er later ingezet is <?><?><?>
want volgens mij heeft deze kaart nl een conflict met iets......
ik heb al geprobeert de bios te updaten maar dit mocht ook niet baten (Bios was niet voor dat mobo) en dat terwijl ik hem toch heb gedownload op de Site van FIC
het is nl een FIC VG31
de symtomen zijn nl: overlappend beeld, rare kleuren, spontaan terug komende vensters die al afgesloten zijn, spontane reboots enz enz.... en dit gebeurt al voordat ik ook de driver heb geinstaleerd.......
en nadat ik dat heb gedaan wordt het alleem maar erger <!><!>
ik heb al een GOT search geprobeerd, google enz maar ik kom er niet uit......
Kan iemand mij helpen <?><?>
Alvast bedankt