Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nogmaals: wie o wie weet de ideale DAP voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties op mijn vorige topic,
Ik heb inmiddels erg veel gelezen maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Ik kan geen enkele DAP vinden die aan al mijn wensen voldoet! Mijn wensen zijn zo specifiek dat ik toch nog een keer vraag of er misschien iemand is die dit leest en weet welke speler er aan mijn wensen voldoet. Wie o wie weet welke speler de volgende spec’s heeft?

1. portable Harddisc of MiniDisc recorder
2. stereo microfooningang
3. instelbaar opnamevolume
4. opname in wav of hoogwaardige variant (ATRAC)
5. USB in/uitgang
6. Data opslag mogelijkheid

Alvast bedank voor de reacties.
Vriendelijke groeten P. Goose

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

ideale audiospeler/recorder
de ideale draagbare audiospeler/recorder

't Slotje was niet voor niets, 1 topic is wel genoeg hoor...

offtopic:
TR gemaakt

[ Voor 12% gewijzigd door ralpje op 23-06-2004 16:04 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Ja ralpje, er reageren ook lekker veel mensen als ie op slot is... denk je dat ik het voor niets vraag? Ik hoop dat er iemand een reactie geeft waar ik iets aan heb. Ik kan echt nergens die spelr vinden...

Verwijderd

triple-post
Je probleem in meerdere sub-fora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Een thread is echt genoeg.

Bron: Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done
Als je dat eerste topic in GT wilt hebben kun je dat voortaan aangeven met een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport. Crossposten is niet de bedoeling en opnieuw een topic starten zonder eerst met de sluitmessage van je vorige slotje aan de gang te gaan al helemaal niet.
er reageren ook lekker veel mensen als ie op slot is...
Je eerste topic was gewoon de hele tijd open ;)

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 17:30 ]

Dit topic is gesloten.