Zit hier met een vreemd probleem.
Systeem:
Dit kan komen door een hoop hardware of software.driver conflicten in m'n computer. Vandaar dat ik ook alles langsgelopen ben.
Nu is het probleem dus weg, maar ook tevens een hoop performance...
Maar ik snap dus niet hoe dit kan, is er iets mis met de processor, het moederboard. Ik vind dit heel vervelend, enig idee of er toch iets valt te doen waardoor ik me oorspronkelijk processor snelheid terugkrijg en toch kan gamen.
Edit: Typo's weggehaald
Systeem:
- Asus A7N8X Rev. 2.0 @ Uberbios 1007
- AMD XP2600+
- TwinMos 512MB PC3200 Cas 2 Geheugen @ 200Mhz
- Ati Radeon (Sapphire) 9800Pro (Atlantis) @ 9800 Pro (9800XT mod gaf problemen)
- Wester Digital SATA 36Gig Raptor
- IBM Deskstar 120Gig
- Maxtor 160Gig
- Onboard AC97 Geluidskaart
- Onboard Nvidia Ethernet Controller
Dit kan komen door een hoop hardware of software.driver conflicten in m'n computer. Vandaar dat ik ook alles langsgelopen ben.
- Moederbord
Verschillende Biossen, Alle mogelijk bios instellingen
-> probleem bleef zich aandoen - Geheugen Gechecked
Lagere waardes in bios geprobeerd, Elke Mem-test gedaan die er is, alles A-ok
-> probleem bleef zich aandoen - Hardeschijf
Gloednieuwe 36Gig Raptor, Nieuwste S-Ata bios voor mobo, Nieuwste drivers voor raid controller, etc
-> probleem bleef zich aandoen - Geluidskaart
Op nforcershq meest compatible drivers geinstalleerd voor nforce 2 controller, zonder geluid gespeeld
-> probleem bleef zich aandoen - Videokaart
Andere bios, lagere mem/core, andere drivers, etc
-> probleem bleef zich aandoen - Netwerk kaart gechecked
verschillende losse nic's geprobeerd, onboard geprobeerd, router nagelopen op problemen
-> probleem bleef zich aandoen - Windows
XP, 2000, 2003
-> probleem bleef zich aandoen
Nu is het probleem dus weg, maar ook tevens een hoop performance...
Maar ik snap dus niet hoe dit kan, is er iets mis met de processor, het moederboard. Ik vind dit heel vervelend, enig idee of er toch iets valt te doen waardoor ik me oorspronkelijk processor snelheid terugkrijg en toch kan gamen.
Edit: Typo's weggehaald
[ Voor 7% gewijzigd door Mesh op 23-06-2004 15:52 ]
Signature?