OSD bij TV irri 0 in beeld bij Comp>Scart

Pagina: 1
Acties:

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
Ik heb een TV (oudere philips) en een video. Als ik beide verbind via een scartkabel dan heb ik op alle kanalen het beeld van de video. Als ik echter via een scartblokje en een composietkabeltje de TV aansluit op de video dan geeft de tv alleen beeld op kanaal 0. HEt irritante is dat die 0 in beeld blijft staan wat ik ook probeer. Zodra ik het volume/brightness/contrast menu open dan verwijnt die 0 wel maar ga ik uit het menu dan is ie er weer 8)7

a) Hoe is dit mogelijk (pakt de tv via de euroscart deRGBpinnen ofzo ipv comp en daarom heb ik dan ook via scart op alle kanalen beeld ipv alleen op 0 via het compsignaal :?)

b) Is er een oplossing ?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ehm...

Heb je op je AB ook zon knopje met een tv met een plusje erin?
(hetzelfde knopje die je indrukt als je de kanalen juist wél wil zien)

Druk daar eens op :)

Wise enough to play the fool

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
TX>>>> _/-\o_

Op de universele AB die ik erbij kreeg zit dat knopje niet. Maar nu komt het....ik had hier een oudere PhilipsAB liggen van een andere inmiddels kapotte CDI TV met WEL dat knopje en geloof het of niet.... met die andere AB van een totaal andere TV is het me dus gelukt via dat TV+ knopje. Ik denk dat die AB die ik erbij heb gekregen (universeel) simpelweg dat niet ondersteunde ofzo.... Anyway Tx a lot want ik ben hier al een tijdje mee aan het klooien...
edit:
Zodra ik hem met die unversele AB op 0 zet dan blijft ie daarna weer vrolijk staan.... Met die andere AB kan ik btw ook gewoon zappen en volume aanpassen dus ik gebruik die andere AB wel....

[ Voor 20% gewijzigd door under-world op 23-06-2004 16:15 ]