Goede Router?

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08-2025
Ik heb al bij de search gezocht maar kon geen topic vinden over ervaringen met routers dus....

Ik heb nu een sitecom router, met dez router heb ik slechte ervaringen. Hij opent de poorten niet als ik zeg dat ie ze moet openen.

bijv. bij Azereus, dan open ik poort 6881 in mijn router heb al tcp udp en allebei geprobeerd en ik krijg altijd een fout.
Daarbij komt ook nog dat ie verschrikkelijk heet wordt en veel uitvalt.
Jullie hebben denk ik nu wel begrepen dat ik klaar ben met Sitecom.
Ik wil graag een echt goed merk router, die goede prestaties neerzet en gewoon doet wat ik wil. Geld speelt geen rol.

Welke raden jullie mij aan? er is maar 2 dingen wat ie standaard moet hebben en dat is aansluitingen voor 4 pc's en dat ie compatibel moet zijn met chello.

alvast bedankt

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Geld speelt geen rol.
3Com is uiteraard zonder problemen uitstekend, maar zoveel ga je niet uittrekken voor een router.

Je kan ook een 386-Freesco bak nemen. Daarop kan je alles instellen zoals je zelf maar wil. www.freesco.org

Senile! Senile Oekaki

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

2 woorden: Cisco en Juniper.

Prijzig? Zeker, maar iets beters dan dat zal je niet snel vinden en geld speelt toch geen rol?

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
linksys, de consumenten versie van cisco.

hierzo kan je een mooi overzicht krijgen van routers:
http://shop.informatique....in/iqshop.xgi?M=ART&G=088
je ziet dat 3com er ook bijstaat voor niet teveel geld.

Voor zover ik weet krijg je bij een duurdere router alleen meer beveiligings optie's...

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 19:45
Speelt geld stiekem toch een rol als je naar de prijzen hebt gekeken van bovenstaande tips dan neem je edimax. Prima ding voor wat jij wilt voor weinig geld.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
let wel op hoeveel verbindingen hij aankan. Dit is erg belangrijk wanneer je lekker wilt p2p-en

Verwijderd

met edimax heb ik enorm slechte ervaringen, die wou niet werken in combinatie met bepaalde netwerkkaarten.
Nu heb ik een smc, zeer tevreden van, doet alles wat ik wil.

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:52

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik zou zeggen ga gewoon voor een simpel oud pctje gooi er een linux distro op en gaan
Vindt je een linux distro te lastig? kan ik mij voorstellen! ik ook :)
ik heb IPCOP, is wel linuxbased maar heel easy te bedienen via de http interface! echt een aanrader.

Binnenkort ben ik van plan over te stappen naar clarkconnect voor iets meer geavanceerde opties. dus misschien kan je die eens tjekken

Verwijderd

Ik heb zelf een US robotics en Chello. Werkt perfect. Nooit ergens problemen mee gehad.

Verwijderd

Mastasidaz schreef op 23 juni 2004 @ 15:02
Ik heb al bij de search gezocht maar kon geen topic vinden over ervaringen met routers dus....

Ik heb nu een sitecom router, met dez router heb ik slechte ervaringen. Hij opent de poorten niet als ik zeg dat ie ze moet openen.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 18:42

ajhaverkamp

gewoon Arjan

tatata schreef op 23 juni 2004 @ 16:53:
Speelt geld stiekem toch een rol als je naar de prijzen hebt gekeken van bovenstaande tips dan neem je edimax. Prima ding voor wat jij wilt voor weinig geld.
Edimax 6104 is inderdaad een prima ding (voor 35 EURO). Echter niet werkbaar als je gebruik maakt van p2p diensten zoals KaZaa, Emule, Bittorrent etc etc.
Daarom heb ik nu een 3Com OfficeConnect in de bestelling.

This footer is intentionally left blank

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Network Troubleshooting

Kijk daar eens rond, daar is zeer veel informatie over routers te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.