[DVD/DIVX PLAYER] LENCO DVD-37

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gisteren wandelde ik maar eens door de Makro en zag daar een DVD Divx player van Lenco. De Lenco DVD-37 met Divx ondersteuning. Wie heeft er ervaring met deze speler want ik ben wel geinteresseerd voor zo'n playertje. De prijs is ook interessant te noemen, namelijk €99,- inclusief. Ik weet dat de yamaha 6600 ongeveer qua prijs gelijk is, maar dan ben ik genoodzaakt via een webshop te kopen (+ verzendkosten). Dan heb ik liever een tastbare winkel waar ik terug kan voor eventuele problemen.

Overige Specs

Afbeeldingslocatie: http://www.lenco-audiovideo.com/img/normal/DVD-37%20MPEG4.jpg

- 5.1 kanaals
- Weergave DVD,DVD+r/rw,DVD-r/rw,VCD,SVCD(640 x 480),Audio-CD,CD-r/rw,MP3
- On-screen display (Engels, Duits, Frans)
- Kleursysteem PAL/NTSC
- Scartaansluiting
- Afstandbediening
- Coaxiale en Optische audiouitgang
- Smooth slow en fast scan
- Zoom functie
- Ondersteund meertalig en multi angle view
- DTS digital uitgang, coaxial uitgang, video signal uitgang, optical uitgang, S-Video uitgang
- 4:3/16:9 selecteerbare schermgrootte, 1,2/4 x zoom
- Gewicht 3.5 kg
- Afm. HxBxD 5 x 43 x 31 cm
- Kleur zilver

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-02 00:28
heb ik.. ongeveer een half jaar gelden gekocht bij de makro.. voor 59 euro!
ze hadden toen een speler voor 49 euro die al snel uitverkocht was, deze boden ze toen aan voor 59 als alternatief.
Ben er tevreden over. Een enkele keer (ligt aan bepaalde dvd's/films) loopt naarmate de film vordert het geluid een fractie achter bij het beeld. Niet echt heel storend en maar een enkele keer..
doe er je voordeel mee

CORRECTIE: ik heb de DVD-16 versie, dat is dezelfde, maar dan zonder dix-ondersteuning :O

[ Voor 12% gewijzigd door winand op 23-06-2004 14:56 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
SJIT! ik zou toch zweren dat ik goed gezocht had |:( ! Thanks iig ik ga in dat topic wel even verder!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Je kunt daar verder en ik zie dat je dat topic inmiddels hebt gevonden. :)

Dit topic is gesloten.