in een asp pagina wordt een tabel gegenereerd waarvan de cellen een dynamische achtergrond hebben. Dit werkte altijd prima via
nu wil ik me aan de standaarden gaan houden en wordt dit dus:
maar dit werkt dus niet
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
resize.asp
opmerking: ik denk niet dat het aan het asp ligt, daarom staat dit in w&g, als modjes anders denken, dan graag verhuizing.
code:
1
| <td background="resize.asp?path=d:\www\images\full\plaatje.jpg"> |
nu wil ik me aan de standaarden gaan houden en wordt dit dus:
code:
1
| <td style="background-image:url('resize.asp?path=d:\www\images\full\plaatje.jpg')"> |
maar dit werkt dus niet
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
resize.asp
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <% ' IMPORTANT: This script must not contain any HTML tags ' Create an instance of AspJpeg object Set jpeg = Server.CreateObject("Persits.Jpeg") jpeg.Open( Request("path") ) ' Set new width If Not IsEmpty(Request("width")) And Not (Request("width") Is Nothing) and Not IsNull(Request("width")) then jpeg.Width = Request("width") else jpeg.Width = "175" end if ' Set new height, preserve original width/height ratio jpeg.Height = _ jpeg.OriginalHeight * jpeg.Width / jpeg.OriginalWidth ' Send thumbnail data to client browser jpeg.SendBinary %> |
opmerking: ik denk niet dat het aan het asp ligt, daarom staat dit in w&g, als modjes anders denken, dan graag verhuizing.
[ Voor 18% gewijzigd door TafkaT op 23-06-2004 14:29 ]