[Hi] Service nummer?

Pagina: 1
Acties:

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 11:04
Ik heb heel KPN.com en HI.nl afgezocht maar ik kon het niet vinden.

Waar kan ik zien hoeveel belminuten/smsjes ik nog over heb voor mijn abbonement?

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

HarryL

127.0.0.1

*101#

of 321 bellen ;)

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• Ad Hox
*101# is voor Prepay heb ik gelezen, dat andere nummer probeer ik even.

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:01
Das preypay voor abbo hebben ze dat geloof ik niet

• Ad Hox
Dat andere nummer werkt ook niet. Hoe weet ik dan dat mijn belbundel op is? 8)7

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
dat weet je niet met een Hi abonnement, KPN biedt deze
service niet aan dus je zult zelf moeten bijhouden wanneer
je bundel ongeveer is verbruikt

Verwijderd

Je weet niet wanneer je bundel op is... Ze hopen natuurlijk dat je er overheen gaat en lekker veel per minuut/sms gaat betalen (0,24 euro). Alleen achteraf op je factuur. Ieder toestel heeft een minutenteller en sommige een sms teller. Dat kan je als indicatie gebruiken maar die telt ook gratis nummers mee...

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:29
Klopt, je kunt het helaas niet opvragen....200 minuten komt ongeveer neer op 6 minuten en/of smsjes per dag. Als je dat in de gaten houdt, dan zou het opzich voldoende moeten zijn.

Daarnaast, zo'n minutenteller telt niet alleen gratis nummers mee, maar ook alleen in seconden. Maar bij Hi wordt de eerste minuut volledig afgerekend. Dus die twee gespreken van 30 seconden (totaal 1 minuut) kosten je dus 2 minuten in je bundel!

• Ad Hox
Dankje, ik heb idd zo'n sms teller. Is er geen dienst dat je een sms krijgt als je bundel bijna op is?

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ad Hox schreef op 23 juni 2004 @ 17:13:
Dankje, ik heb idd zo'n sms teller. Is er geen dienst dat je een sms krijgt als je bundel bijna op is?
doen ze wel bij vodafone hoorde ik van iemand, en diegene kan wel zijn btg opvragen. het is gewoon hufterig van kpn, wel is gelezen dat men het real-time online zou kunnen bekijken op de kpn site.

• Ad Hox
Op de HI site kan je in ieder geval niet je rekening online opvragen.

Heb net een dag KPN/Hi en ik vind het nu al :( . Op de Hi site staat dat je kan opzeggen als je niet tevreden bent, maar das wel weer erg extreem natuurlijk.

Ik ga ff kijken op KPN.com
Pagina: 1