[MySQL] MySQL Server Problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Ik ben nog al nieuw op dit gebied, maar omdat ik zelf een Forumpje van PHPbb op mijn pc wil hosten, ben ik een MySQL server/database nodig. nou heb ik deze geinstalleerd op mijn PC en nu als ik het forum wil installeren krijg ik een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken met de Server.

Ik krijg dus de volgende fout:

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'djmagich@localhost' (Using password: YES) in c:\inetpub\wwwroot\forum\db\mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in c:\inetpub\wwwroot\forum\db\mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in c:\inetpub\wwwroot\forum\db\mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

Ik weet niet precies wat er precies fout gaat maar ik hoop dat iemand mij kan helpende

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Heb je die gebruiker ook aangemaakt als gebruiker in de database?

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
eerlijk gezegt ik zou het niet weten :s ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen :S

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De handleiding biedt uitkomst.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is niet echt het niveau wat we hier op GoT verwachten; deze errors zouden toch echt duidelijk genoeg moeten zijn voor iedereen die zich een beetje met PHP/.SQL bezighoudt. Ik wil je aanraden om de handleidingen te gaan doorlezen en tevens wat meer eigen research te doen voordat je een topic opent. Zie ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Overigens is I&T sowieso niet voor support op dergelijke software ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.