Toon posts:

AMD64 loopt vast in dos

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Halo

Ik heb pas een nieuw systeem gekocht.
EN 't prboleem is dat de pc bij het opstarten, als windows aan het laden is vastloopt.
Ndat 'ie een maal is vastgelopen is kom ik niet meer in windows..bij het opstarten krijg ik telkens een zwart scherm..

Het WIn XP installeren verloopt prima.
Drivers installeren verloopt prima..
Maar dan wil ik Norton, en ander software erop gooien, dan gaat 't mis..
Ik denk dat he misschien kan liggen dat ik me DVD brander daarvoor heb geupdaten met firmware??

Ik heb de volgende hardware:
AMD 64 3200 +
MSI k8neo platinum, nForce 3
1024 MB DDR Geheugen

HD 80 gb in 2 partities..

Weet iemand waar het aan kan liggen ??

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:11:
Ik denk dat he misschien kan liggen dat ik me DVD brander daarvoor heb geupdaten met firmware??
Haal anders de ide kabel eens los van je brander, en kijk eens of je pc het dan wel goed blijft doen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel:
AMD64 loopt vast in dos
Ik zie hierin totaal geen relaties met jouw topicstart :? Je draait geen DOS en je hebt het niet over problemen met de AMD64 instructieset ..

Terugkomend op het probleem: be creative, als je de DVD brander verdenkt, koppel deze dan los? Neem eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door die je via de FAQ en het Beleid van dit subforum kunt vinden. Neem de startpost van het PMG Beleid door hoe je een "Help, mijn PC doet het niet!" topic moet voorbereiden. Er is zoveel wat je had kunnen doen en de genoemde specificaties zijn onvolledig.

Dit topic is gesloten.