ik lees hier en op andere forums dat de wanadoo newsserver nog altijd langzaam zou zijn. ik heb hier zelf eigenlijk al zo'n 1,5 week geen last meer van. daarvoor was het zo'n 50kb/sec vanwege de werkzaamheden aan de newsserver(s). Tegenwoordig download ik 's nachts, 's morgens en in de vroege middag met zo'n 1,5 tot 1,8 mbit op een 2,2mbit lijn. Alleen in de late middag en avond haal ik snelheden van rond de 1mbit, soms lager (0,8mbit). Dit is echter niet zo verwonderlijk met al die leechers. dit is eigenlijk al zo kort na de kpn verhoging van 1 naar 2mbit in mijn geval
. als je snellere download wilt zul je een payserver moeten aankoppelen. Voor mij voldoet de huidige snelheid echter. Enige nadeel is dat nog altijd maar 3 threads ondersteund worden, maar met de huidige snelheid vind ik dat niet erg.
Hoe is de snelheid bij anderen met een Wanadoo abbo? Is het bij jullie ook weer snel of zijn er nog veel mensen met trage downloads?
Hoe is de snelheid bij anderen met een Wanadoo abbo? Is het bij jullie ook weer snel of zijn er nog veel mensen met trage downloads?