[Pristontale ] Priston GoT Clan

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
In een vorig draadje ([rml][ MMORPG]Pristontale[/rml]) is het idee ontstaan om een GoT Pristontale clan te starten.

Om het wat in goede banen te leiden heb ik dit topic geopend.

Momenteel hebben we al volgende kandidaten:

- Loadichus (lunar) - lvl 30 pike
- Sorki (lunar) - lvl 30 prst
- Killerhond (lunar) - lvl 20 prst
- Ionize (?) - lvl ? ?
- Jdemon (?) - lvl ? ?
- cls (lunar) - lvl 25 fighter

Mensen die interesse hebben posten er hier maar op los ;)

Op dit ogenblik zijn echter nog een paar practische problemen, we hebben nog iemand nodig die de clan wil & kan aanmaken. Ik denk dat dit kan vanaf lvl 40.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh mag je sinds kort hier mensen werven voor clans? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Mag ik hier leden werven voor m'n clan?
Spielerij is niet de plaats om leden voor een clan te werven of een volledig nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.

Dus je mag hier niet werven :) Je kan dus naar clanbase toe en misschien ook op andere site. probeer eens te zoeken op prisontale - forums.
Je zal daar meer kans krijgen dan hier, want hier kan het dus niet :)

[ Voor 42% gewijzigd door Outerspace op 23-06-2004 14:06 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel, maar ik moet even controleren in welke server ik zit.

Ben een pikeman met een level van rond de 14.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
mja pristontontale op clanbase? ik denk het niet :?

We zijn hier nu met een hoopje mensen met dezelfde interesses op een forum samen.
Waar anders kunnen we voor dit game afspreken?

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een level 31 Pikeman (nick: dudez0rz). Volgens mij hebben we nog een probleem, namelijk de servers. Zelf speel ik op Galantia - beta server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
outerspace schreef op 23 juni 2004 @ 14:03:
Mag ik hier leden werven voor m'n clan?
Spielerij is niet de plaats om leden voor een clan te werven of een volledig nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.

Dus je mag hier niet werven :) Je kan dus naar clanbase toe en misschien ook op andere site. probeer eens te zoeken op prisontale - forums.
Je zal daar meer kans krijgen dan hier, want hier kan het dus niet :)
Ik snap dat voor games al Unreal/Counter-Strike/.... je hier niet kan/mag werven omdat er zoveel mensen in betrokken zijn, en er betere plaatsen zijn om zoiets te organiseren.

Het aantal sites/forums waar nederlandstalige mensen te vinden zijn die priston spelen is echt héél beperkt, om niet te zeggen onbestaande.

Mogen een paar GoT'ers hier dan niet afspreken over het opstarten van een GoT clan ? :'(

Edit:

Dit is geen clan om tegen een andere clan te vechten, er zijn dus geen ladders of enige competitie met andere clans. Het is gewoon een groepje spelers dat met elkaar wil spelen...

ken je het spel eigenlijk wel? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sorki op 23-06-2004 14:14 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Sorki schreef op 23 juni 2004 @ 14:12:
[...]

Ik snap dat voor games al Unreal/Counter-Strike/.... je hier niet kan/mag werven omdat er zoveel mensen in betrokken zijn, en er betere plaatsen zijn om zoiets te organiseren.

Het aantal sites/forums waar nederlandstalige mensen te vinden zijn die priston spelen is echt héél beperkt, om niet te zeggen onbestaande.

Mogen een paar GoT'ers hier dan niet afspreken over het opstarten van een GoT clan ? :'(
Nee, dus .. Waarom denk je dat er een faq voor is :)
Probeer het anders op IRC :) Maak een eigen channel aan , en praat daar dan verder

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
ok, regels zijn regels ( :'( )

mag ik je vragen om een kleine uitzondering te maken en dit topic tot mogen avond te laten staan voor er een slotje opkomt?

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders laten we dat aan de moderators over ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Sorki schreef op 23 juni 2004 @ 14:24:
ok, regels zijn regels ( :'( )

mag ik je vragen om een kleine uitzondering te maken en dit topic tot mogen avond te laten staan voor er een slotje opkomt?
hoezo?

ik ben geen mod, dus ik kan helemaal niets doen? Het enigste wat ik zou kunnen doen is een topic in SM of een topicreport.
Het is trouwens ook niet zo supererg wat je hebt gedaan, maar het is altijd handig om de faq te lezen voordat je een nieuw topic opent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
outerspace schreef op 23 juni 2004 @ 14:30:
[...]

hoezo?

ik ben geen mod, dus ik kan helemaal niets doen? Het enigste wat ik zou kunnen doen is een topic in SM of een topicreport.
Het is trouwens ook niet zo supererg wat je hebt gedaan, maar het is altijd handig om de faq te lezen voordat je een nieuw topic opent ;)
meestal lees ik de FAQ's wel maar omdat ik zo zelden op dit deel van het forum kom heb ik dit idd niet gedaan (mia culpa)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

irc.tweakers.net #pristontale?
Heb em meteen maar weer tot leven gebracht :] (voor de 3e keer nu)

@ Captain Proton, sorry, ik heb gefaald! het spijt me, sorry dat ik dit topic niet heb gereport! :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Bleet op 23-06-2004 17:38 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, een vraag aan al die "behulpzamen": Wat is ook alweer precies ons beleid ten aanzien van "niet reageren in slechte topics"? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het, ik weet het! Dat kun je allemaal in Policy mbt replies in 'slechte' topics lezen, wat ik iedereen ook _STERK_ aanraad om te doen, aangezien dit weer te vaak voorkomt de laatste tijd (en ik zie ook steeds weer dezelfde mensen...).

Hoewel we werven voor GoT clans bij minder populaire spellen soms toelaten, zijn aparte topics erover niet gewenst. Zeker als je iemand zoekt die ingame de clan wil oprichten, kun je dat best onderling (het liefst op IRC / ICQ / Jabber /MSN) regelen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.