[HK] "vroeger kon ik er wel in"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Topicstarter
Ik zat opeens te denken, ik weet zeker dat ik "vroeger" toegang had tot de HK.
Maar nu opeens niet meer.

Nu heb ik de regels gelezen:

De Hk is tegenwoordig een invite-only-systeem. Dat komt er in het kort op neer dat de crew je op een gegeven moment toegang tot dit forum kan geven. Je krijgt deze toegang alleen als de crew van mening is dat je een aanvullende waarde kunt hebben voor dit forum

Maar dit betekend toch niet dat alle "passes" ingetrokken zijn, en ik nu weer moet wachten.

Toegang is niet van levensbelang, maar soms zijn er wel eens grappige topics.

( of komt dit door een fout van mij, en dat ik daarvoor berispt ben met een officiële waarschuwing?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Lees dit door en je weet alles. ;)
Qua id zou je er in ieder geval in mogen. :)
[rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De Hk is tegenwoordig een invite-only-systeem. Dat komt er in het kort op neer dat de crew je op een gegeven moment toegang tot dit forum kan geven. Je krijgt deze toegang alleen als de crew van mening is dat je een aanvullende waarde kunt hebben voor dit forum
Waar heb je dit stukje vandaan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

weeraanmelden schreef op 23 juni 2004 @ 13:44:
Ik zat opeens te denken, ik weet zeker dat ik "vroeger" toegang had tot de HK.

Maar nu opeens niet meer.
Toegang is niet van levensbelang, maar soms zijn er wel eens grappige topics.
( of komt dit door een fout van mij, en dat ik daarvoor berispt ben met een officiële waarschuwing?)
als jij in HK wil kan je je idd aanmelden moet het wel in SM
[rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]

Verder is het niet echt meer invite-only geworden ;) Je mag al een heel poos een request doen, en tegenwoordig na 6 maanden mag je er ook in. Je word natuurlijk wel gescreend , dus je kan ook niet toegelaten worden

Lieve Adjes FAQ

[ Voor 46% gewijzigd door Outerspace op 23-06-2004 13:48 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt toch gewoon weer toegang aanvragen, je uid is lager dan het huidige maximum van iets over 90000. Zie [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml].

En een officiële waarschuwing zou je per mail hebben ontvangen.

[ Voor 19% gewijzigd door _Squatt_ op 23-06-2004 13:48 . Reden: en ik ben weer eens spuit 11 :P ]

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het "vroeger" is relatief. Als je twee maanden geleden HK access had, zou er iets fout zijn gegaan en zou je het nog moeten hebben.

Als je het 2 jaar geleden had, is de HK ondertussen dicht geweest vanwege veel te veel onzin (de reden was geen onzin, maar de reden was wel onzin, if you know what I mean) en zijn we vanaf 0 (nou ja, vanaf de mods :+ ) opnieuw begonnen met "vullen" en kan je in SeM toegang aanvragen volgens dat sticky :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:37

Basszje

Reisvaap!]

Volgens de notities heb je nog nooit toegang aangevraagd in de HK zoals dat gesteld wordt in de FAQ. Dat zal je dus moeten doen :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

outerspace schreef op 23 juni 2004 @ 13:46:
[...]

Lieve Adjes FAQ

Fixed :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Nog een vraagje:

Doelde je nu op de faq dat hij niet goed was, of doelde je erop dat je HK-XS wil?
Dan is het handig om meteen een HK-XS topic te openen in SM , met de daarin genoede eisen die worden gesteld in [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]
Het lijkt me dus slim om dit topic te sluiten, want het probleem is opgelost ;)
en voor de TS een topic in SM :)

/problem fixed
offtopic:
:w curry , choeso jei

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1