Toon posts:

Konqueror identificatie bij tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie ook gemerkt dat Tweakers.net Konqueror niet langer als 'moderne browser' kenmerkt? Ik wordt naar een lullige PDA website doorgestuurd!

:( :( :(

Je kan natuurlijk je browser ID op XP zetten, maar das natuurlijk niet de bedoeling!

Verwijderd

Hmm heb toch firefox op kde, maar dit is wel ernstig... En dat op tweakers, terwijl je juist zo'n site als kenmerkend acht voor een goede site die door alles te bekijken is.

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 11:00
Werkt hier gewoon goed hoor.

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met Konqueror uit KDE 3.2.3 werkt www.tweakers.net gewoon?

Browseridentificatie staat (zoals standaard) op:
Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/3.2; Linux) (KHTML, like Gecko)

edit:
Konqueror uit 3.2.0 (oudste versie die ik hier nog heb) werkt ook gewoon

[ Voor 21% gewijzigd door _Squatt_ op 23-06-2004 13:43 ]

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 16:04

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Hier werkt het ook gewoon goed (Konqueror 3.2.2 op KDE 3.2.2)

Misschien is het handig als je aangeeft welke versie van Konqueror de TS gebruikt :?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
Aha. Door die snelle re-direct zag ik niet dat tweakers bij mij op 'Netscape 4' stond. Om de een of andere reden wil Konqueror 3.2.2 tweakers niet op 'Standaard Identificatie' zetten (Iemand een idee waarom?). Als ik em op Mozilla zet accepteert hij het wel en laadt tweakers zonder morren.

In ieder geval is Netscape 4 kennelijk uitgefaseerd. Die snelle re-direct is wel heel irritant, want je krijgt niet echt te kans om even van identificatie te wisselen... Ze hadden beter alleen een waarschuwing kunnen laten zien, das wat minder agressief.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb je titel even wat minder suggestief gemaakt, er is namelijk helemaal geen sprake van dat t.net konqueror blokkeert, zoals andere mensen hier ook aangeven.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:32
Dus je zit zelf blijkbaar te prutsen met de identificatie-string van je browser, en dan vindt je het vervolgens raar als er dingen mis gaan?

Ik weet niet hoor, maar Konqueror gebruikt 'by default' zeker niet een browser ID-string die de suggestie wekt dat het Netscape 4 is, dus het lijkt me dat je dit toch echt zelf hebt gedaan.

Ik lees de FP al tijden met Konqueror, en sinds KDE 3.2 werkt alles perfect. In oudere versies gaan er wat dingen mis met de menu's, en ontbreken sommige plaatjes. In de bug-database van KDE kun je terugvinden hoe dit is opgelost door te zoeken naar bugs met 'tweakers.net' in de titel.

• Infern0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-01 09:14

Infern0

Hou die ontzettende rust!!

Ik had het vandaag ook even, maar na 5 min een refresh had ik gewoon weer de normale pagina, dus was iets van tijdelijke aard.

http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL

Pagina: 1