Toon posts:

msn messenger problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me rotgezocht in de topics maar volgens mij is dit probleem niet eerder voorgekomen.

Ik heb dus msn-messenger en bij de mensen die ik de afgelopen 2 weken wilde toevoegen op mijn lijst krijg ik problemen. Nadat ik ze toestemming heb gegeven om op mijn lijst te komen krijg ik de melding dat ik de blokkade van die persoon niet ongedaan kan maken. Heel irritant want nu sta ik bij hun offline en kan ik niets versturen of wat dan ook. OOk moet ik nu elke keer dat ik msn messenger opstart diezelfde mensen wederom accepteren op mijn lijst.

Hoe los ik dit probleem op?
-mijn lijst is niet te vol
-heb windows er al afgehaald en opnieuw opgezet
-het probleem doet zich voor bij elke msn messenger, die bij windows zit en die je van internet kan afhalen..nu versie 6.2

ik heb ook al gemaild naar messenger, maar daar komt maar geen reactie vandaan....

HELP?

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:46
Je installeert windows opnieuw voor MSN? Moet dus wel belangrijk zijn voor je.

Ik denk dat er wat problemen zijn aan de kant van microsoft zelf. Heb de laatste dagen ook problemen met aanmelden enzow.

Verwijderd

Topicstarter
nou die heb ik ook opnieuw geinstalleerd, omdat je toch dat ook eens in de zoveel tijd moet doen ;)..maar dat nam het probleem dus ook niet weg

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een idee?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Heb je al die menu's met blokkades al doorgenomen? Dus opties , tabblad privacy? Staat daar toevallig niets wat raars?

Raku

Verwijderd

Ken het probleem ook. Denk dat het een bug is op de MSN servers. Zie ook

MSN messsenger kuren op somige accounts
[rml][ MSN 6.2] Blokkering opheffen![/rml]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 00:42 ]

Verwijderd

Kijk in...

Extra --> Opties --> Privacy.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 13:41:
nou die heb ik ook opnieuw geinstalleerd, omdat je toch dat ook eens in de zoveel tijd moet doen ;)
Sinds mijn eerste Win3.1 heb ik nog nooit never niet windows om wat voor 'n reden dan ook opnieuw moeten installeren. Klinkt mischien als stoerdoenerij maar ik vind het een beetje belachelijk hoe snel mensen de laatste tijd windows opnieuw instaleren.
Belde ik laatste een helpdesk want had rare problemen met het instaleren van een videokaart. Vraagt hij of ik de wizard al heb doorgelopen: ja. Vraagt hij of ik de laatste nieuwe nVidia driver al heb: ja. "Het beste dat u kunt doen is Windows opnieuw instaleren, dit helpt vaak" Pfff ik ben toen zo boos geworden bah. Heeft die jongen daarvoor z'n opleiding gevolgd ?
sorry maar ik moet het echt even vermelden dat ik windows meteen opnieuw installen echt stom vind, niet zozeer van de ts maar in het algemeen vind ik het gewoon raar.
MAAR ON-TOPIC :)

Heb je msnplus toevallig ? Hier had ik ook altijd van deze rare problemen mee. De nieuwe msn van microsoft heeft zo'n beetje alles wat msnplus ook heeft. Die zou ik gewoon gebruiken. :)
offtopic:
edit.
Videokaart bleek overigens defect te zijn en is inmiddels omgeruild voor een ander. (voor degen die het iets interesseert)

[ Voor 8% gewijzigd door likkepot op 29-06-2004 01:38 . Reden: toevoeging ]

nikszolekkeralss.exe

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik heb de laatste dagen ook last met inloggen.
En soms wordt ik automagisch uitgelogd.
Dus ik denk dat het ook aan de MSN servers ligt.

Be Stronger Than Your Excuses

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:14

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

De Nederbelg !

Pagina: 1