Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Het staat er dus wel in, maar niet zo uitgebreid nee..Nou zie ik een hele rij icoontjes aan de rechterkant van
mijn post staan. Wat houden die in?
Het profiel van de betreffende user.
Het editknopje om je bericht aan te kunnen passen.
Reply-with-quote; hiermee plak je automagisch de inhoud van het
bericht in je eigen bericht.
Als dit huisje er staat, heeft de user een URL in het Homepageveld ingevuld, en kan je zo naar zijn/haar pagina.
En dan kan er af en toe ook nog een bloemetje staan; dat houdt in dat die user zijn/haar ICQ-nummer in heeft gevuld.
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Op zaterdag 23 december 2000 11:18 schreef pier het volgende:
hope to here from you admins
Het is 'hope to hear from you admins :)'
Verwijderd
Nog wat:
Die is plête, moet ook nog off-topic bijDit komt vooral tot uiting in de forums Stuffis Generalis; Nieuws, Sport en TV; Wetenschap en Levensbeschouwing; Tweakers.net Moderatorforum en het Tweakers over Tweakers Onzinforum.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Genoteerd. Update volgt zsm
intikte , je moet toch wat heik wil niet drammen , maar het staat er nog steeds niet
Het ding gaat inmiddels hard richting 50kb.:)
Hou er wel rekening mee dat ik er geen table en font o.i.d. in heb gegooid (ik ben lui, ik weet het:P) dus het gaat fullscreen in een fullscreen window.
't Is maar dat je het weet.:)
Dit staat er ook nogsteeds in:
Ik wil niemand extra werk bezorgen ofzo hoor... Maar zoeken op inhoud kan sinds de laatste update van het forum ook, dus misschien kan dit evt. ook nog even veranderd worden?Het zoeken gebeurt nu ook alleen nog op subject, het is wel de bedoeling dat zoeken binnen de threads binnenkort ook werkt.
[/mierenneuk-mode]
#
Nouja.. razendsnel..gekloot met je razendsnelle i740-kaart?
"I sit in my room and imagine the future."
Staat ook nog dat je site-checks in het webdesign-forum ipv het site-checkforum moet plaatsen..