Toon posts:

[exchange03] laptops

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een goede oplossing om laptops me exchange te combineren.

Ik d8 zelf aan webmail omdat omdat bij pop3 de mail niet meer centraal staat, maar op de laptop zelf.

Maar het nadeel van webmail is dat een gebruiker niet een andere mailbox kan zien van een andere gebruiker.
In outlook zelf kun je instellen dat gebruiker1 ook de mailbox van gebruiker2 kan beheren en dit gebruik ik dus ook.. Maar als je dan op de webmail inlogt kun je dit niet instellen en moet je dus als je de mailboxen van 8 gebruikers wilt zien voor al die gebruikers apart inloggen.

Hebben jullie hier een oplossing voor, of een andere goede oplossing voor laptops in combinatie met exchange?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom geen Exchange koppeling via Outlook oid?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
omdat de laptops niet altijd op de zaak zijn.. ging ervanuit dat iedereen dat wel begreep, zoniet.. bijdeze dan :)

Verwijderd

Gewoon IMAP gebruiken!

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
outlook met exchange over http rpc of vpn verbinding met netwerk maken

google doet wonderen...en ja het werkt perfect, tientallen laptops die over de hele wereld verbinding met de server hebben, mail centraal en altijd beschikbaar...daarnaast is webmail dus ook nog een optie als de laptop vergeten wordt...