Toon posts:

DVDmaestro error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een dvd te branden met ondertiteling eronder, m2v en ac3 zijn al aangemaakt. Nu krijg ik als ik de m2v wil importeren in DVDmeastro bij de 99% de volgende error Temporal references in Gop are out of sequence ...
Als ik de ac3 importeer heb ik daar geen last van ? .. ik heb al lopen zoeken met google, maar zijn hoofdzakelijk allemaal spaanse/ franse sites, geen engelse die uit legt hoe je dit kan oplossen. Weet iemand van jullie misschien waar dit aan ligt.. Is overigens de 2e film waar ik het bij krijg.... Eerder had ik er nooit last van ...

Verwijderd

Misschien is de m2v corrupt?

Hebbie het programma al eens geherinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
jah ... ik heb het ook op een andere computer geinstalleerd... Ik las net iets op een andere forum over womble mpeg2vcr , dat deze dat kan fixen !!... Iemand bekend mee?

Verwijderd

waarmee heb je de m2v gemaakt?
En met welke instellingen heb je dat gedaan, heb je de gop instellingen van de encoder veranderd mischien?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 13:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het geencoded met vobedit. Normaal heb ik er nooit problemen mee. En hij is niet corrupt kan hem gewoon afspelen

Verwijderd

hey mistahbacardi

Jou probleem komt wel vaker voor hoogswaarschijnelijk heb je te maken met een al reeds bewerkte dvd (met ifoedit in zitten worstelen) waardoor DVDMeastro deze vreemde error geeft.

De oplossing hier voor is Re-author je dvd opnieuw met dvdshrink zie optie
"Re-author" in dvd-shrink zorg er voor dat je alleen de hoofdfilmtrack sleept naar
je dvdcompilatie en klik met je rechtermuis knop op de title kies "set default streams" voor t selecteren van het geluidstrack en de ondertitels vervolgens klik "Backup"

Deze vob-bestanden vervolgens met vobedit demuxen zoals je al deed, als 't goed is kun je nu je m2v bestand probleemloos importeren in dvdmaestro.

Veel succes ;)

Opmerking: gebruik de optie Re-author anders gaat 't niet werken, menu dien jezelf weer aantemaken indien nodig.

DVDjunkie

Verwijderd

Moet je mij eens vertellen hoe je een DVD-r (ook bijvoorbeeld een gemounte IMG)in DVD shrink krijgt geladen, aangezien deze al rond de 4,3 GIG zit. Shrink begint dan gelijk te zeuren over "invalid data file".
Pagina: 1