Hoi,
Ik ben bezig met mijn site met wat informatie over mezelf. Nou wou ik er ook wat informatie opzetten over Australie. Daar bij leek het me leuk om een button met de tekst "Go down under" er op te zetten zo dat de pagina even omdraait.
Nou is alleen het probleem dat het niet werkt en nog lastiger ik zie niet wat verkeerd is. Als ik op de button druk komt in de statusbalk van IE de melding fout op pagina. Voor de rest gebeurt er niks. Ik heb de volgende code:
Dit script wordt aangeroepen met een html button:
<form>
<p><INPUT TYPE="button" VALUE="Go down under" onClick="flipVertical()"></p>
</form>
Ziet iemand wat er mis is met deze code want ik kan het niet vinden. Alvast bedankt.
Ik ben bezig met mijn site met wat informatie over mezelf. Nou wou ik er ook wat informatie opzetten over Australie. Daar bij leek het me leuk om een button met de tekst "Go down under" er op te zetten zo dat de pagina even omdraait.
Nou is alleen het probleem dat het niet werkt en nog lastiger ik zie niet wat verkeerd is. Als ik op de button druk komt in de statusbalk van IE de melding fout op pagina. Voor de rest gebeurt er niks. Ik heb de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <script LANGAUGE="Javascript">
function flipVertical()
{
if(document.all) {
document.all.mainbody.style.filter="flipV()";
var timer=setTimeout("flipRestore()",3000);
}
}
function flipRestore()
{
history.go(0);
}
</script> |
Dit script wordt aangeroepen met een html button:
<form>
<p><INPUT TYPE="button" VALUE="Go down under" onClick="flipVertical()"></p>
</form>
Ziet iemand wat er mis is met deze code want ik kan het niet vinden. Alvast bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door dhrppfrijlink op 23-06-2004 12:11 ]
Only the dead have seen the end of war (Plato)