Toon posts:

[XP] Explorer/flash crasht: memory write prob?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een computer (Toshiba Sattelite Pro M10 notebook met 1.3ghz centrino + 1024MB ram) die geinstalleerd is door de hogeschool waar ik studeer, en bijgevolg vrij slecht geconfigureerd is (het betreft WinXP Pro NL). Eigenlijk al van in het begin crasht explorer met het bericht dat de lees of schrijfbewerking op het geheugen mislukt is.

Dat was ik ondertussen al gewoon, maar nu crasht Flash MX ook (wanneer ik een movie clip duplicate) met ongeveer dezelfde foutmelding, en dit is uiterst onhandig gezien volledig mijn flash site is gebaseerd op 1 MC (die ik dan steeds kopieer).

Een full format is buiten de kwestie, gezien er gigantisch veel software op mijn systeem staat en ik de serial keys waarschijnlijk allang verloren ben :P .

Als iemand mij voor dit een oplossing zou kunnen voorzien, dan zou ik uitzonderlijk gelukkig zijn. BTW: ik ben nu voor een dag ongeveer weg, dus als ik niet meteen antwoord, komt het daardoor.

Alvast bedankt!
Bart

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier voortaan ook zelf op te letten :)