Outlook express standaard hoge prioriteit

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik wil graag in outlook express 6 standaard mijn nieuwe berichten versturen met een hoge prioriteit.
Echter kan ik nergens die instelling vinden, zie ik hem over het hoofd of bestaat zo'n optie helemaal niet?

Dat laatste kan ik me wel voorstellen aangezien als iedereen zijn berichten met de hoogste prioriteit verstuurd het hele prioriteiten systeem niet meer functioneel is... Maar des al niet te min, onze secretaresse hier verstuurd echt al haar emails met de oogste prioriteit. En om het haar makkelijker te maken ben ik dus op zoek naar zo'n instelling.

...

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Dat zit idd niet in outlook express, en zo ver ik weet ook niet in Outlook gewoon. Dit zal idd wel met een reden gedaan zijn.

Maar als je nou gewoon een standaard emailtje maakt waar die al op high staat, dan ben je er toch ook? :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik kan inderdaad wel een leeg emailtje met een hoge prioriteit opslaan op de hardeschijf als een .eml bestand. Als je daar dan op klikt dan opent hij hem en kan je je bericht typen en versturen (met de hoge prioriteit).
Maar ik kan vervolgens niet dat opgeslagen berichtje gebruiken als briefpapier. Dat kan alleen met htm/html bestanden.

Wel kan ik natuurlijk dat bestandje op de desktop zetten en dat de secretaresse moet leren daar op de klikken ipv op "nieuw bericht" in outlook express.

Is er misschien een manier om toch dat .eml bestand als standaard email te gebruiken?

...

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 20:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat jij wilt is een zogenaamde workaround. Zij is gewend iets te doen, maar dat is nogal veel werk als je vaak mails verstuurd. Jij wilt dus lief zijn en het haar makkelijker maken, maar je kunt ook proberen het haar af te leren. Klaagt niemand binnen het bedrijf dat het vreselijk irritant is om altijd mails met hoge prioriteit te ontvangen van een zeker persoon?

OE en Outlook kennen deze optie standaard in ieder geval niet. Dat met een .eml bestand werkt helaas wel, maar ik zou er geen voorstander van zijn. Je moet haar toch leren op die manier een e-mail bericht op te stellen, dan zou ik haar liever mijn optie leren. ;)

Dividend for Starters