[V&A] Beleid mbt DVD's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49

breinonline

Are you afraid to be known?

Topicstarter
Ik heb zojuist een mailtje ontvangen dat de door mij gepostte advertentie is verwijderd en het verzoek of ik nog even de FAQ wil doorlezen. (Ik bood overigens een DVD box aan).

Bij deze wil vragen om iets meer uitleg over het beleid van aanbieden van DVD's. Ik heb eerst met behulp van de search gezocht of ik deze advertentie mocht plaatsen. Uit dit topic las ik dat er een soort gedoogbeleid bestaat/bestond wat betreft het aanbieden van DVD's.

Nazoeken in de lijst met aangeboden producten gaf mij het idee dat dit nog steeds zo is. In de lijst staat namelijk nog een DVD advertentie: deze.

Ik wil graag weten waarom mijn advertentie is verwijderd en bovenstaande niet, ik zie geen wezenlijk verschil tussen die twee. En ik zou willen vragen om dit eventueel duidelijker in de FAQ/voorwaarden te vermelden (en wellicht een eenduidiger beleid te voeren).

offtopic:
Ik wil dus niet klagen dat mijn advertentie onterecht is weggehaald, maar even duidelijk hebben wat wel en niet kan, ook voor andere users in de toekomst :)

[ Voor 4% gewijzigd door breinonline op 23-06-2004 11:28 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Uit de FAQ: Vraag & Aanbod
1. Vraag & Aanbod (V&A) is uitdrukkelijk bedoeld voor particulieren die computeronderdelen en aanverwante apparatuur willen kopen of verkopen. Bedrijfsmatige verkoop van bijvoorbeeld overstock of refurbished producten is niet toegestaan. Bij het vermoeden van bedrijfsmatige handel wordt de advertentie verwijderd en het gebruikersaccount geblokkeerd.
Aangezien een Film DVD Box, geen relatie heeft met "computeronderdelen en aanverwante apparatuur" is het aanbieden van deze producten niet toegestaan.
Het topic dat je vermeld is van november 2003 en is niet meer van toepassing aangezien de voorwaarden van Vraag en Aanbod intussen zijn aangepast.
De andere Film DVD advertentie is bij deze eveneens verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49

breinonline

Are you afraid to be known?

Topicstarter
Okee, dat is een duidelijk antwoord.

offtopic:
je zegt dat het topic van november 2003 is en tussen dan en nu de voorwaarden gewijzigd zijn. Bij de FAQ staat echter de datum 3 juli 2003, zou die datum dan niet aangepast moeten zijn?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

breinonline schreef op 23 juni 2004 @ 12:08:
offtopic:
Bij de FAQ staat echter de datum 3 juli 2003, zou die datum dan niet aangepast moeten zijn?
Neuh, daar staat gewoon de originele publicatiedatum. Als je datum nu updatet, komt de Tweakers.net FAQ weer bovenaan te staan tussen de 'echte' reviews en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
breinonline schreef op 23 juni 2004 @ 12:08:
offtopic:
je zegt dat het topic van november 2003 is en tussen dan en nu de voorwaarden gewijzigd zijn. Bij de FAQ staat echter de datum 3 juli 2003, zou die datum dan niet aangepast moeten zijn?
Er is een .Plan gepost over deze wijziging in de voorwaarden, zodat alle bezoekers ervan op de hoogte zijn gebracht: Update van de algemene voorwaarden voor vraag & aanbod :) .