[adsl] tcdsl ervaring

Pagina: 1
Acties:

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
Wie o wie kan mij wat meer vertellen over de adsl provider tcdsl.
Via de website word het niet echt duidelijker waar het beschikbaar is, kan ik al helemala niet vinden en op de mail word niet gereageerd.

Het gaat mij er namelijk om adt zij de enige in nederland zijn die 2mbit upstream leveren. en dat voor maar 69,95

Verwijderd

whocarez schreef op 23 juni 2004 @ 10:51:
Wie o wie kan mij wat meer vertellen over de adsl provider tcdsl.
Via de website word het niet echt duidelijker waar het beschikbaar is, kan ik al helemala niet vinden en op de mail word niet gereageerd.
Dit zou voor mij al ruim voldoende zijn om duidelijk NIET met dit bedrijf in zee te gaan.

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:19

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb ook maar even op hun website gekeken en het is wel een beetje vaag allemaal. Niet echt al teveel informatie, gecombineerd met het feit dat ze niet eens "normaal" op e-mail reageren maakt mij toch wat zenuwachtig op zijn minst.

Ze hebben het ook nog eens over WLL en volgens mij is dat nog niet geheel "productierijp" ;)

Gebasseerd op mijn ervaring(en) met "obscure providers" zou ik er persoonlijk niet mee in zee gaan... al boden ze 4Mbit upstream :)

http://www.deyterra.com

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:03

netblade

Sunrise

rally schreef op 23 juni 2004 @ 11:03:
Ik heb ook maar even op hun website gekeken en het is wel een beetje vaag allemaal. Niet echt al teveel informatie, gecombineerd met het feit dat ze niet eens "normaal" op e-mail reageren maakt mij toch wat zenuwachtig op zijn minst.

Ze hebben het ook nog eens over WLL en volgens mij is dat nog niet geheel "productierijp" ;)

Gebasseerd op mijn ervaring(en) met "obscure providers" zou ik er persoonlijk niet mee in zee gaan... al boden ze 4Mbit upstream :)
4mbit up voor 70 per maand >:) nou ik zal dan toch wel ffies langs het bedrijf rijden en dan lekker ffies gaan babbelen :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
4MBit upstream kan toch niet op een normale telefoonlijn van KPN?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
KewlKiddo schreef op 23 juni 2004 @ 11:19:
4MBit upstream kan toch niet op een normale telefoonlijn van KPN?
Kan wel, je kan over dat koper ook een 34Mbit leased line krijgen ;)

Maar ADSL gaat technisch! (de huidige adsl standaard) niet hoger dan 8M/1M.

ADSL2+ zal zo lijkt het de volgende zijn en dat is maximaal 16M/2M.

(afhankelijk van alle criteria die voor DSL geldig zijn qua lijnkwaliteit & lengte tot colo)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1