[IE6] Javascript links niet te openen*

Pagina: 1
Acties:

• bverwijs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 22:01
Ik heb een probleem met javascript links in IE6 met Windows XP Pro.
De links (op bijv www.rabo.nl, linkse menu "Betalen en sparen") zijn javascript links. Als ik daar op klik, gebeurt er helemaal niets. Geen foutmelding en geen nieuw venster.
Er staat geen popupkiller geïnstalleerd, ook geen Norton wat dus het probleem was in andere topics.
De geavanceerde instellingen van IE staan allemaal op standaard, zo ook de beveiligingsinstellingen.
De fout heb ik op iedere pagina met javascript.
IE6 is ook al opnieuw geïnstalleerd, alle laatse update's van XP ook.
Wie helpt me?

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:40
Java VM al geïnstalleerd ?

• bverwijs
Ja, staat geïnstalleerd, maar Java is wat anders dan Javascript.

• bverwijs
Er is niemand die dit meer heeft gezien??

• bverwijs
nog 1 schop...
Probleem nog steeds niet opgelost.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Staat je beveiligingsniveau niet te strak (hoog) in gesteld in IE?

Niet goed gelezen

[ Voor 19% gewijzigd door Br@m op 24-08-2004 18:57 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• bverwijs
staat allemaal standaard. Zie boven..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je dit probleem alleen op de Rabobank site; of ook bij andere sites? Heb je dit bij alle javascript links? Heb je toevallig javascript uitgeschakelt? Draai je verder in het geheel geen firewalls of virusscanners? Zie je geen foutmeldingen verschijnen in je statusbalk? Weet je toevallig sinds wanneer dit probleem speelt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• bverwijs
Spider.007 schreef op 24 augustus 2004 @ 19:07:
Heb je dit probleem alleen op de Rabobank site; of ook bij andere sites? Heb je dit bij alle javascript links? Heb je toevallig javascript uitgeschakelt? Draai je verder in het geheel geen firewalls of virusscanners? Zie je geen foutmeldingen verschijnen in je statusbalk? Weet je toevallig sinds wanneer dit probleem speelt?
Nee, bij iedere link die begint met Javascript:openblablabla. Javascript bij mijn weten niet uitgeschakelt. Firewall staat uit, virusscan heb ik ook uitgezet. Geen foutmeldingen, er gebeurt gewoon niets (nee, het ligt niet aan mn muis :p)

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

Als je met rechts klikt en kiest voor open in nieuw venster, doet ie het dan?
Zo ja check dan eens op virussen!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

dus als je hier klikt gebeurt er helemaal niets?

Kun je iets met de tips die hier staan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• bverwijs
Nee, gebeurt niks. Ik wacht nog even tot SP2, misschien dat dat wat uithaald. Anders maar een reïnstall.
Bedankt voor het zoeken in ieder geval...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke virusscanner gebruik je - iets van Norton achtig? Deinstalleer dat eens? Die staat erom bekend problemen te geven met Javascript namelijk :)

• Cornballer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 20:51
ik heb dit probleem ook heel lang gehad. Ik kon gewoon uberhaubt geen links gebruiken die in een nieuw window wilden openen. Mijn pc was altijd vrij clean, minimum aan software dus.
Ik heb het alleen niet kunnen oplossen.

Eerst ben ik gewoon Mozilla gaan gebruiken. Beviel stukken beter en is veel veiliger, werkte gewoon, en altijd. Enige probleem is dat sommige ms sites niet werkte en laat sommmige mensen daar nou op staan. Firefox is ook fijn.

Dus toen werd het windows opnieuw installeren met een werkende IE6, vol met crap en zo lek als een mandje, majaaa asl mensen perse ie6 willen...

• leon1e
  • Laatst online: 21:57
Zoals ik er nu tegen aan kijk heeft dit probleem niet veel met windows zelf te maken, ik zal het topic dan ook even verplaatsen naar Software Algemeen daar past het iets beter :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien deze eens opnieuw installeren: Windows Script 5.6 for Windows 2000 and XP :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:31
Heb je dit probleem inmiddels opgelost ?? Ik heb precies hetzelfde bij de Postbank.

Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF

Verwijderd

Hallo,
Ik had ook problemen met mijn internet qua bepaalde websites etc. openen. Waarschijnlijk ook met java(script) te maken. of Sun Java Console? Ben geen computerdeskundige, maar het volgende heb ik gedaan en nu doet alles het weer.
Misschien is mijn tip erg omslachtig, maar het werkte bij mij tenminste wel.
De oplossing die ik gevonden had voor ook windows xp, want die heb ik ook.
Doe het volgende;

ga naar google.nl type in search op alleen ned.sites zoeken; Dexia Bank Java download, dan zoeken.
Kies dan gelijk 1e optie DexiaBank, zodra die site geopend is kies dan 3e download; Java Virtual Machine van Sun (versie: 1.4.0_01)
Als deze geïnstaleerd wordt kan je bericht krijgen dat er al een geinstaleerd is en of je wilt herinstalleren. Kies dan Ja.

Als dit geïnstalleerd is dan nog Java Console erbij installeren. Ga naar;
www.comweb.nl/java/Console/nl_Console.htm
je ziet in het blauw donwload (verkeerd geschreven eigenlijk), klik hierop en
SJ-console wordt geinstalleerd.

Indien je JVM al hebt, kan je meteen java console installeren.

Als alles goed is dan zou alles weer prima moeten werken. Want de pagina's, links, e.d die bij mij eerst ook niet deden, doen het nu weer.
Het is altijdt het proberen waard!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 17:03 ]

Pagina: 1