Ik heb een script dat een planning is van evenementen, waar mensen hun eigen events aan kunnen toevoegen. Nu als je inlogt dan wordt gelijk je laatste login datum+tijd als een timestamp opgeslagen en dan zie je in een andere kleur de laatst toegevoegde events. Maar nu als je refresht dan zijn gelijk alle nieuwe events weer normaal gekleurd omdat de laatste login datum weer geupdate wordt naar de huidige tijd+datum.
Nu wil ik er een uur vertraging inzetten zodat je een uur lang kan F5en voordat ze pas weer 'normaal' zijn.
Het is net zoiets als in bookmarks, die worden rood als er een nieuwe reply is en pas na een tijdje worden ze weer geel (bij mij teminste:P ).
Ik zat zelf te denken met een temp datum en dan het vergelijk tot een uur verschil is maar dat lukt me niet helemaal...
Misschien dat iemand me een beetje op weg kan helpen?
Nu wil ik er een uur vertraging inzetten zodat je een uur lang kan F5en voordat ze pas weer 'normaal' zijn.
Het is net zoiets als in bookmarks, die worden rood als er een nieuwe reply is en pas na een tijdje worden ze weer geel (bij mij teminste:P ).
Ik zat zelf te denken met een temp datum en dan het vergelijk tot een uur verschil is maar dat lukt me niet helemaal...
Misschien dat iemand me een beetje op weg kan helpen?