Heb al wat posts gelezen maar geen oplossing gevonden. (Ik browse nu via verkenner
)
Mijn probleem is dat ik IE helemaal niet meer opgestart krijg. Het volgende bericht krijg ik dan gelijk te zien: plaatje 1
Bij die melding hoort het foutbericht: plaatje 2
Verder heb ik alles al geprobeerd:
- Ad-aware 6.0 : niks gevonden
- Online virusscanner van Trend : niks gevonden
- Norton virusscanner : niks gevonden
- HijackThis! : log hier te zien, maar hier staat ook niets bijzonders naar mijn inziens.
- IE 6.0 hersteld zover het kon.
- IE 6.0 opnieuw geprobeerd te installeren maar zonder succes.
- Ik heb op de Microsoft.nl site gezocht hoe ik IE kon verwijderen of/en herstellen. Uitgevoerd, maar zonder enig succes.
Begin er nu een beetje moe van te worden, ben er onderhand al 2 dagen mee aan het eikelen. Iemand een goede oplossing hiervoor? Misschien een programma waarmee ik IE 6.0 helemaal kan verwijderen? Zou super zijn
Mijn probleem is dat ik IE helemaal niet meer opgestart krijg. Het volgende bericht krijg ik dan gelijk te zien: plaatje 1
Bij die melding hoort het foutbericht: plaatje 2
Verder heb ik alles al geprobeerd:
- Ad-aware 6.0 : niks gevonden
- Online virusscanner van Trend : niks gevonden
- Norton virusscanner : niks gevonden
- HijackThis! : log hier te zien, maar hier staat ook niets bijzonders naar mijn inziens.
- IE 6.0 hersteld zover het kon.
- IE 6.0 opnieuw geprobeerd te installeren maar zonder succes.
- Ik heb op de Microsoft.nl site gezocht hoe ik IE kon verwijderen of/en herstellen. Uitgevoerd, maar zonder enig succes.
Begin er nu een beetje moe van te worden, ben er onderhand al 2 dagen mee aan het eikelen. Iemand een goede oplossing hiervoor? Misschien een programma waarmee ik IE 6.0 helemaal kan verwijderen? Zou super zijn