Ik heb wat problemen met mijn draadloze netwerk. Ik heb als Acces Point een Asus WL300G. Mijn eigen laptop in combinatie met een SMC wireless PCMCIA netwerkkaartje werkt hier prima op. Nu heeft mijn moeder ergens tweedehands ook een laptop gekocht. Hierin zit een 3Com wireless PCMCIA netwerkkaartje. Ik krijg het alleen niet werkend. Op de laptop staat w2k en hij installeerd de netwerkkaart + 3com software goed, en brand het Ledje op de netwerkkaart. Ook heb ik de netwerkkaart een statistisch IP gegeven (IP: 192.168.1.110, Subnet: 255.255.255.0, Gateway (IP van de router): 192.168.1.254 en hetzelfde voor de DNS server). Krijg het kaartje echt niet werkend, hij kan geen verbinding maken met mijn Acces Point. Ook knipperen er geen ledjes op het Acces Point bij inloggen. Wat kan dit zijn? Wie o wie helpt mij?
P.s. wat is eigelijk 3Link? Dit installeert hij als ik de 3com software installeer. En heb ik dit nodig?
P.s. wat is eigelijk 3Link? Dit installeert hij als ik de 3com software installeer. En heb ik dit nodig?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 01:43 ]