Al sinds ik in het bezit ben van de Asus A7n8x Deluxe heb ik een vervelende delay bij het opstaren van Windows. Direct na het inloggen (bij mij is dat zonder gebruik te maken van het welkomst venster) stopt de computer het opstart process: weinig tot geen schijfactiveteit, maar de muis is te bewegen. Na twintig seconden lijkt explorer pas afgevuurd te worden en verder werkt het systeem snel en stabiel.
Ik leef al een half jaar met dit 'probleem' en lig er geen nachten van wakker. Maar het leuke is nu, dat een vriend van mij precies hetzelfde heeft met zijn gloednieuwe A7nx8-E Deluxe. Hij heeft gisteren op mijn aanraden zijn windows partitie omgezet naar NTFS vanwege alle voordelen boven fat. Hij heeft nu deze delay en concludeerde net als mij: "komt door ntfs".
Ik leef al een half jaar met dit 'probleem' en lig er geen nachten van wakker. Maar het leuke is nu, dat een vriend van mij precies hetzelfde heeft met zijn gloednieuwe A7nx8-E Deluxe. Hij heeft gisteren op mijn aanraden zijn windows partitie omgezet naar NTFS vanwege alle voordelen boven fat. Hij heeft nu deze delay en concludeerde net als mij: "komt door ntfs".
edit:
vergeet nu met mijn slaperige hoofd waar het om gaat: Wat kan ik aan deze delay doen?
vergeet nu met mijn slaperige hoofd waar het om gaat: Wat kan ik aan deze delay doen?
[ Voor 8% gewijzigd door irondog op 22-06-2004 23:44 ]
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]