Toon posts:

Kan geen rechten meer toekennen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb een server hij was laast eenkeer gehackt door 1 of andere fxp groep
kwam er laast achter.
Maar mijn probleem nu is heb voor een enkele mappen geen toegang meer heb opnieuw opgestart het ging zelfs zo ver dat ik me systeem opnieuw moest installeren had een Win2k maar heb WinXP erop gezet kon rechten niet veranderen.
als ik in de tabblad beveiliging kijk zie ik een kop met ? erop en dan dit S-1-5-21-3084981644-834647044-1126957346-500 weet echt niet wat het is maar goed dacht ik maak wel een user met deze naam maar heeft geen zin wou het via dos maar toen dacht ik hoe wil ik NTFS nu bekijken en heb zelfs geprobeerd naar een FAT32 te converten maar helpt niet

wat zou ik kunnen doen om me mappen weer rechten te kunnen verlenen want ik wil me bestanden nog behouden kan niks verwijderen enz

Hoop dat ik geholpen wordt

(Ps. sorry voor me 1ste topic was idd wat haastig)

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
Je moet EIGENAAR worden van de bestanden/mappen. Dat kan je doen als je admin bent.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

momania

iPhone 30! Bam!

Kijk hier eens:
Ik krijg de melding 'access denied' bij het openen van een map?

Dit staat gewoon in Windows Operating Systems - FAQ die je bovenaan in Windows Operating Systems kan vinden :)

Op GoT wordt wel verwacht dat men iig eerst even de faq's er op na slaat en daarna even de search en/of google gebruikt. Jouw probleem is er een die al heel veel anderen ook hebben gehad en daar is dus meer dan genoeg over te vinden.

Voor meer info over het openen van een topic, zie: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), en voor Windows Operating Systems specifiek: Windows Operating Systems - Policy

[ Voor 6% gewijzigd door momania op 22-06-2004 23:23 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.