Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

gprs zijn er ook gratis isp?

Pagina: 1
Acties:

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-10 22:46
ik heb een abbo bij debitel op kpn netwerk. nu wil ik dus me gprs instellen en heb geen zin om een gprs bundel te kopen voor 11 euro. Kun ik nu met me nokia 6510 ook een andere gprs provider kiezen waar ik geen abbo voor bij hoef te kopen? en zo ja hoe kun ik aan deze instellingen komen?

bij voorbaat dank.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euh correct me if i'm wrong, maar volgens mij kun je via het KPN netwerk alleen GPRS van KPN gebruiken hoor :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Nee. Je kan alleen GPRS'en bij je eigen provider.

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Precies, je bent gebonden aan je provider. Maar kun je geen i-mode nemen via Debitel? Dan heb je ook GPRS.

offtopic:
En let a.j.b. eens op je taal. "abbo", "me nokia", geen hoofdletters :/

[ Voor 10% gewijzigd door Fuzzillogic op 22-06-2004 23:02 ]

Verwijderd

hutmannetje schreef op 22 juni 2004 @ 22:58:
ik heb een abbo bij debitel op kpn netwerk. nu wil ik dus me gprs instellen en heb geen zin om een gprs bundel te kopen voor 11 euro. Kun ik nu met me nokia 6510 ook een andere gprs provider kiezen waar ik geen abbo voor bij hoef te kopen? en zo ja hoe kun ik aan deze instellingen komen?

bij voorbaat dank.
een andere sim gebruiken zoals orange prepay.
Daar kan je vervolgens orange world gebruiken voor een vast bedrag per maand. 6euro per maand onbeperkt wappen met een internet limiet van 2 mb!
dat is wel wat goedkoper dan die 11 euro bij kpn!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Bij Telfort betaal je €1,50 per MiB, afrekenen met KiB. Geen bundels of extra abo-kosten.
Pagina: 1