Toon posts:

Previeuw venster in frontpage 2003 opent geen hyperlinks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Sinds vandaag ben ik wat aan de gang gegaan met Frontpage 2003. Eerst heb ik er op mijn werk mee gespeeld en nu thuis.
Het probleem is alleen dat ik thuis in de previeuw venster geen hyperlinks kan gebruiken. Ik heb dus een hotspot gemaakt met een link naar een andere pagina. Deze opent helaas niet. Op mijn werk gebeurt het wel.
Nu zit ikzelf aan een instelling te denken van de previeuw venster maar die kan ik nergens vinden.

Wie weet raad, en alvast bedankt

Robochu

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-08 22:01

dodo79

witte dikke tonnie

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 22:45:
Hoi Allemaal,

Sinds vandaag ben ik wat aan de gang gegaan met Frontpage 2003. Eerst heb ik er op mijn werk mee gespeeld en nu thuis.
Het probleem is alleen dat ik thuis in de previeuw venster geen hyperlinks kan gebruiken. Ik heb dus een hotspot gemaakt met een link naar een andere pagina. Deze opent helaas niet. Op mijn werk gebeurt het wel.
Nu zit ikzelf aan een instelling te denken van de previeuw venster maar die kan ik nergens vinden.

Wie weet raad, en alvast bedankt

Groetjes

Robochu
/offtopic
Op je werk???,
Moet jij niet werken dan, i.p.v. spelen met progjes????

Groeten de overbuurmancollega

/offtopic

omdat het kan!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de fout al opgelost.
De fout stond uitgelegt op de website van microsoft.

1. Click Start, click Run, type regedit in the Open box, and then click OK.
2. Locate the following registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Application Compatibility

3. Right-click Application Compatibility, click New, and then click DWORD Value.
4. Type Frontpg.exe, and then click OK to name the DWORD value.
5. Double-click Frontpg.exe.
6. In the Value data box, type 1, click OK, and then close Registry Editor.