[Cactus beveiliging] Tracks naar Ipod

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 22:44

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Ik heb vandaag een cd gekocht, nou wil ik die cd naar mn Ipod kopieren , maar vergeet het maar :(

Hij is beveiligd met Cactus 200.5.11.90- 5.10.090 ik ben al met EAC aan de gang geweest maar ik blijf de laatste 5 tracks als data track zien.

Met cdex kan ik de data tracks wel afspelen maar rippen niet :(

Nou snap ik best dat ze de cd verkoop willen waarborgen maar ik wil die cd wel gewoon in mn Ipod kunnen spelen :'(

iemand enig idee hoe dit te fixen :?

Ja man

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hoezeer ik het ook jammer vind in dit geval en hoewel het volgens mij zelfs legaal is, is het volgens de policy niet toegestaan om je te helpen met het omzeilen van enige vorm van beveiliging.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

edit:
ik zei niks :X

[ Voor 181% gewijzigd door Daedalus op 22-06-2004 22:49 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-08 16:46

voodooless

Sound is no voodoo!

Download de rest van de tracks ;)

Maar ff serieus: ik zou die CD gewoon terug brengen, zeker als er zo'n mooi audio-cd logo op staat :) Je krijgt daarmee je nummers niet, maar het is wel een gebaar richting de platenindustrie.
Hoezeer ik het ook jammer vind in dit geval en hoewel het volgens mij zelfs legaal is, is het volgens de policy niet toegestaan om je te helpen met het omzeilen van enige vorm van beveiliging.
Belachelijk. Je hebt het recht om je muziek te kunnen backupen, ik zie dus ook niet in hoe het illigaal is iemand hierbij te helpen.

[ Voor 44% gewijzigd door voodooless op 22-06-2004 22:50 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• BierPul
  • Laatst online: 03-08 22:44

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Download de rest van de tracks

Maar ff serieus: ik zou die CD gewoon terug brengen, zeker als er zo'n mooi audio-cd logo op staat Je krijgt daarmee je nummers niet, maar het is wel een gebaar richting de platenindustrie.
Ik wil het origineel gewoon hebben , ik wil graag meer van deze muziek (frans Bauer is de man!!! :Y) )

ff back on ik wil de cd gewoon thuis hebben maar vindt het onzin dat ik hem niet op mn Ipod zou mogen luisteren :(
Hoe regel ik dat :? ik kon die instelling niet vinden :(

[ Voor 60% gewijzigd door BierPul op 22-06-2004 22:51 ]

Ja man

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
deepspace schreef op 22 juni 2004 @ 22:49:
Belachelijk. Je hebt het recht om je muziek te kunnen backupen, ik zie dus ook niet in hoe het illigaal is iemand hierbij te helpen.
Lees eens goed. Ik zeg dat het legaal is, maar dat het van de policy niet mag. ALs dit ineens veranderd is, heb ik nog wel een handig linkje voor je.
deepspace schreef op 22 juni 2004 @ 22:49:
Maar ff serieus: ik zou die CD gewoon terug brengen, zeker als er zo'n mooi audio-cd logo op staat :) Je krijgt daarmee je nummers niet, maar het is wel een gebaar richting de platenindustrie.
Couldn't agree more.

[ Voor 41% gewijzigd door sdomburg op 22-06-2004 23:01 ]

• weeraanmelden
  • Laatst online: 18-07 13:14

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Belangrijk:
Ik post alleen oplossing voor geld terug.
Enige vorm van onrechtmatig kopieren ben ik persoonlijk tegen, en zal ik geen info over verstrekken

bron :

http://www.staiksterk.nl

Stap 1:
Voorbeelden van klachten:

het product werkt niet of niet goed
het product is beschadigd of heeft schoonheidsfouten
het product is niet compleet
het product werkt niet zoals is toegezegd door de verkoper
het product werkt niet zoals is beloofd in de reclame
de dienst is niet zoals beloofd

stap 2
Lijdt u (extra) schade doordat het product kapot is gegaan?

Schade
Als u aantoonbare schade lijdt door een gebrekkig product of door een gebrekkige installatie ervan, dan kunt u de verkoper of dienstverlener hiervoor aansprakelijk stellen. U moet wel zelf zorgen dat de schade niet erger wordt.

Extra Schade
De verkoper of dienstverlener is enkel aansprakelijk voor de schade die door hem veroorzaakt is. U moet de schade dus zelf zo veel mogelijk beperken.

Dit is denk ik niet van toepassing.
15 minuten extra GOTten is best leuk toch?

Stap 3
Bedenk welke oplossing u wilt voor het probleem

Voorbeelden van oplossingen:

Eerst kunt u kiezen voor:

reparatie van het product
vervanging van het product
nalevering van ontbrekende onderdelen
naleving van de afspraken

Daarna kunt u kiezen voor:

prijsvermindering
ontbinding van de overeenkomst

stap 4

Bent u van tevoren op de hoogte gebracht van bepaalde voorwaarden bij de koop?
Bezorgkosten mogen alleen in rekening worden gebracht als u daar van tevoren duidelijk over bent geïnformeerd. Bijvoorbeeld door de verkoper of door een informatiebord in de winkel. Een vermelding in de algemene voorwaarden alleen is niet genoeg.

Kosten voor een offerte mogen alleen in rekening worden gebracht als u daar van tevoren duidelijk over bent geïnformeerd.

Algemene voorwaarden gelden alleen als u ze van tevoren heeft gekregen, anders kunt u zeggen dat de voor u ongunstige bepalingen niet gelden.

Voorrijkosten mogen (bij reparatie) in rekening worden gebracht, omdat deze kosten gebruikelijk zijn.

Annuleringskosten mogen in rekening worden gebracht. U zit vast aan een eenmaal gesloten overeenkomst. Als u de overeenkomst wil annuleren, dan betaalt u een schadevergoeding voor onder andere de misgelopen winst van de verkoper.

Best belangrijk
- Vertel dat je een i-pod gekocht hebt,
(nu hoop ik dat je bij de freerecord gekocht hebt)

Wat mag u verwachten van het product?
Wat u mag verwachten van een product hangt af van de volgende zaken:

het soort product
de prijs
het soort winkel
de toezeggingen van de verkoper
de informatie in een folder van de fabrikant

Als er in de winkel een apparaat staat wat CD's omzet naar een MP3 speler, mag je verwachten dat de CD in de winkel die je koopt, omgezet wordt naar die MP3 speler

Tenzij de verkoper nadrukkelijk zegt dat jou cd niet werkt op je i-pod

Zo, ik ga maar eens rechten studeren ...
_/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door weeraanmelden op 22-06-2004 23:05 ]

• wc2wc
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:48
kijk voor dit soort problemen eens bij :http://club.cdfreaks.com/

succes

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er zijn zat manieren om dit te omzeilen, al die manieren zijn gewoon heel goed te vinden op internet / google.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.