he mensjes.. heb probleem
Laatst liep mn pc dus vast.. zodra die windows wou gaan laden PATS blauw scherm.. er stond het volgende:
UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME error code: 0x00000ED
nou leuk allemaal... ik doe mn xp cd erin.. maar wou niet booten.. ik stop mn Hd in mn pc beneden, installeerd 98 erop(omdat xp et zoiezo nie doet op mijn eigen pc als ik em op een andere pc installeer)...
ik stop mn HD leuk weer in mn eigen pc.. hoppa windows 98!
windows xp cd erin(onder windows) en setup komt netjes tevoorschijn..
hij gaat dus reboote om te gaan installeren(krijg je da blauwe scherm met onderin dat die allemaal dinge aant checken is ofzo..)
zodra die daar klaar mee is kreeg ik opeens de volgende melding:
Stop: C0000221 unknown hard error
\systemroot\system32\ntdll.dll
Ik dus die foutcode opzoeke op internet.. woila! oplossing.. flikker nieuwe ntdll.dll in die system32.
ik dus netjes doen.. ik start xp setup weer.. reboot......... en bij et zelfde moment waar ik vorige keer de unknown hard error kreeg kreeg ik weer PRECIES dezelfde bluescreen als helemaal in het begin met die unmountable_boot_volume
ik kan dus wel gewoon windows 98 in... maar xp wil niet lukken??
wie kan me helpen???
Laatst liep mn pc dus vast.. zodra die windows wou gaan laden PATS blauw scherm.. er stond het volgende:
UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME error code: 0x00000ED
nou leuk allemaal... ik doe mn xp cd erin.. maar wou niet booten.. ik stop mn Hd in mn pc beneden, installeerd 98 erop(omdat xp et zoiezo nie doet op mijn eigen pc als ik em op een andere pc installeer)...
ik stop mn HD leuk weer in mn eigen pc.. hoppa windows 98!
windows xp cd erin(onder windows) en setup komt netjes tevoorschijn..
hij gaat dus reboote om te gaan installeren(krijg je da blauwe scherm met onderin dat die allemaal dinge aant checken is ofzo..)
zodra die daar klaar mee is kreeg ik opeens de volgende melding:
Stop: C0000221 unknown hard error
\systemroot\system32\ntdll.dll
Ik dus die foutcode opzoeke op internet.. woila! oplossing.. flikker nieuwe ntdll.dll in die system32.
ik dus netjes doen.. ik start xp setup weer.. reboot......... en bij et zelfde moment waar ik vorige keer de unknown hard error kreeg kreeg ik weer PRECIES dezelfde bluescreen als helemaal in het begin met die unmountable_boot_volume
ik kan dus wel gewoon windows 98 in... maar xp wil niet lukken??
wie kan me helpen???