Als ik met FireFox 0.9 ingesteld als standaardbrowser, een koppeling open in Outlook 2003, krijg ik het volgende venster:

De link opent overigens wel gewoon in firefox
Als ik vervolgens internet explorer instel als standaard browser is er geen probleem meer.
Maar, ik wil firefox. Ik heb ook in het venster firefox.exe opgezocht, en die als koppeling-exe ingesteld. Maar als ik dit doe, dan opent outlook de link 2 keer
Om uit te vinden of het aan versie 0.9 ligt, heb ik versie 0.8 er nogmaals op gezet. Deze werkt prima, en geeft het venster niet. Maar daar hebben ze geen nieuwere versie voor uitgevonden, juist de versie 0.9 spreekt mij meer aan, mede door het openen in nieuwe vensters (in plaats van in hetzelfde venster die open staat, wat firefox 0.8 flikt).
Microsoft geeft het volgende over dit probleem:
Heeft iemand dit ook, en ook op kunnen lossen?

De link opent overigens wel gewoon in firefox
Als ik vervolgens internet explorer instel als standaard browser is er geen probleem meer.
Maar, ik wil firefox. Ik heb ook in het venster firefox.exe opgezocht, en die als koppeling-exe ingesteld. Maar als ik dit doe, dan opent outlook de link 2 keer
Om uit te vinden of het aan versie 0.9 ligt, heb ik versie 0.8 er nogmaals op gezet. Deze werkt prima, en geeft het venster niet. Maar daar hebben ze geen nieuwere versie voor uitgevonden, juist de versie 0.9 spreekt mij meer aan, mede door het openen in nieuwe vensters (in plaats van in hetzelfde venster die open staat, wat firefox 0.8 flikt).
Microsoft geeft het volgende over dit probleem:
Maar aangezien ik windows XP draai, lijkt me dat dit niet van toepassing is, en al is het van toepassing, een nieuwere versie van "navigator" (wat ik hier lees als firefox) heeft dus geen zin?Symptomen
Wanneer u klikt op een webkoppeling in een e-mailbericht in Outlook 2003, wordt de website geopend in een browservenster en verschijnt het dialoogvenster Koppeling zoeken.
Oorzaak
Dit probleem doet zich voor op een computer met Microsoft Windows 2000 waarop Netscape Navigator 6.2 is geïnstalleerd en ingesteld als standaardbrowser.
Oplossing
U kunt dit probleem oplossen door een upgrade uit te voeren naar Microsoft Windows XP of door een nieuwere versie van Netscape Navigator te installeren.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;821692
Heeft iemand dit ook, en ook op kunnen lossen?
Paulvogel ©