Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Kan iemand de topictitel aanpassen in
t-mobile; Tariefswijziging per 12-07-2004. Opzeggen?
Klik hier:
http://www.telecomvergeli...v/9/forum/?thread_id=5283
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Dit is dus niet voor bestaande abbonees, dus je kan niks opzeggenfreddyathlon schreef op 22 juni 2004 @ 21:59:
Je hebt gelijk!!!
Kan iemand de topictitel aanpassen in
t-mobile; Tariefswijziging per 12-07-2004. Opzeggen?
Klik hier:
http://www.telecomvergeli...v/9/forum/?thread_id=5283
Ze gaan dan namelijk erg onduidelijke tarieven gebruiken.
En de rest zakt telkens in prijs. Lekker vaag zooitje daarzo.
Vind t net zo'n fijne provider. zal straks eens een vriend van me bellen die daar werkt
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Hoe maak jij uit dat verhaal op dat het niet voor bestaande abo's is? Ik bedoel, dat maak ik nergens uit op. Maar misschien is het ook wel de wens van de gedachte (heb nog 1,5 jaar abo te gaan, en niet zo tevreden over toestelletje)...Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 22:11:
[...]
Dit is dus niet voor bestaande abbonees, dus je kan niks opzeggen
Verwijderd
Dat maak ik uit uit een eerder topic over dit onderwerp, paar daagjes terug, maar heb geen zin om het terug te zoeken.tijn.online schreef op 22 juni 2004 @ 22:49:
[...]
Hoe maak jij uit dat verhaal op dat het niet voor bestaande abo's is? Ik bedoel, dat maak ik nergens uit op. Maar misschien is het ook wel de wens van de gedachte (heb nog 1,5 jaar abo te gaan, en niet zo tevreden over toestelletje)...
Omdat het zo istijn.online schreef op 22 juni 2004 @ 22:49:
Hoe maak jij uit dat verhaal op dat het niet voor bestaande abo's is? Ik bedoel, dat maak ik nergens uit op. Maar misschien is het ook wel de wens van de gedachte (heb nog 1,5 jaar abo te gaan, en niet zo tevreden over toestelletje)...
Het heeft een paar dagen geleden zelfs in de krant gestaan. Abonnementsprijzen worden verhoogd, maar alleen voor nieuwe abonnementen en verlengingen.
Verwijderd
Hallo ik heb T-Mobile simonly 150 aangemeld in april 2004 is het mogelijk dat ik deze abonnement kan opzeggen?
Geld de verhoging van de starttarief ook op mijn abbo?
Modbreak:
Welkom op het telecomvergelijker.nl forum. Doe a.u.b. zelf ook wat moeite voordat je een vraag stelt. Je vraag is (gedeeltelijk) in de startpost beantwoord, de verhoging geldt ook voor jou.
Dit zou dus impliceren dat er wel iets verandert voor reeds bestaande abonnee's en dat die dus kunnen opzeggen ?
Verwijderd
ik bel op en ze weten van helemaal niks nog. ze vroeg waar ik dat had gelezen, en ik zei dus op telecomvergelijker.nl
vervolgens kwam er zoiets uit van; Ja, maar voor bestaande klanten blijft alles gelijk.
Blijkbaar weet ze er dus wel iets van maar laat ze niks los.
Nog iemand anders die al gebeld heeft??
Maarja het is niet anders
Edit : Ik heb die collega gesproken en het is inderdaad zo dat de tarieven worden aangepast. Hij wist nog niet of dit ook voor de huidige klanten geldt
[ Voor 26% gewijzigd door netblade op 23-06-2004 09:19 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dit klopt niet helemaal. Ik heb zelf een paar maanden geleden mijn t-mobile 30 2000 verlengd (in 2003 dus) en mag tegen de oude tarieven blijven bellen en zonder starttariefNitai schreef op 23 juni 2004 @ 09:23:
tsja, T-mobile speelt dat wel goed, toen ze nog Ben waren, werden ook bijna alle abo's aangepast en iedereen die een oud abo had, mocht blijven bellen met die abo. Je kan dan niet verlengen, maar stilzwijgend laten lopen en je behoudt je goedkope belminuten. Ik denk dat dat nu weer zal gebeuren. Uiteindelijk gaat toch iedereen over (net als ik toendertijd met m'n Ben '99 abo, je hebt gewoon een nieuwe phone nodig op een gegeven moment)
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
hmmz vind 30 minuten nou niet bepaald veel
Bij het verlengen van een contract krijg je ook korting op je toestel en dat kan 3 maanden voordat je telefooncontract afloopt.freddyathlon schreef op 22 juni 2004 @ 21:31:
Weet iemand of T-Mobile binnenkort haar voorwaarden weer gaat wijzigen zodat het opzeggen van een abonnement mogelijk wordt?
Ik heb nu een TMob 600 en mijn telefoon is na 1,5 jaar een beetje stuk aan het gaan. Nu doet TMobile helemaal niets aan klantenbinding, en ik wil dus graag een nieuwe telefoon, maar dat wordt nu te duur met dan 2 lopende abonnementen.
Zo heb ik nu gratis een 6230 en een carkit omdat ik mijn abbo verlengde (t-mobile 300 2 jr) (echter niet via t-mobile zelf omdat die deze telefoon niet hebben).
Bel klantenservice eens zou ik zeggen, dat t-mob niets aan klantenbinding doet is onzin, je krijgt als langere klant meer t-mobile extra punten.
[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-06-2004 09:59 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nee hoor, hoeft helemaal niet. De truc zit hem erin dat je bij t-moile zelf moet verlengen en niet bij een telecomwinkel. Bij t-mob klantenservice zelf kan je je contract wel verlengen onder de oude voorwaarden. Zo staat er op mijn contract nog T-Mobile 150 '01. Abbo uit 2001verlengd, maar wel met een nieuwe telefoon (nu alweer bijna een jaar geleden overigens).
[ Voor 19% gewijzigd door JeroenG op 23-06-2004 10:03 ]
Wil er, zodra er meer bekend is, best wel tijd en energie aan besteden mocht dat nodig zijn.
Enige ervaring heb ik al
T-Mobile heeft het wel geweten met joui2Paq schreef op 23 juni 2004 @ 10:54:
Ik heb dit topic even gebookmarked. Kan op de T-mobile site (nog) niets vinden over de op handen zijnde wijzigingen.
Wil er, zodra er meer bekend is, best wel tijd en energie aan besteden mocht dat nodig zijn.
Enige ervaring heb ik alT-mobile nieuwe voorwaarden, abonnement opzeggen?
Dat vernieuwen via de klantenservice lukt ook niet meer met de oude prijsplannen...Ik heb te horen gekregen dat die nieuwe prijsplannen alleen voor vernieuwingen/nieuwe ab. zouden zijn.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Ik heb nu een s55. Hij doet het nog wel, maar hij ruist af en toe enorm en hij word gewoon gammel.
Bij de KS kan ik niets wijzigen, ik kan niet omlaag in bundel, en ze bieden ook geen andere telefoon aan. In maart 2005 loopt mijn 2-jarige contract af dus volgens de voorwaarden mag ik pas in december verlengen...
p.s. iemand verder nog nieuws over de nieuwe voorwaarden?
Het is, zoals de I&T-FAQ al vermeldt, niet de bedoeling om topics over acties e.d. te posten wanneer daar geen details over bekend zijn. En dan zou het toch niet veel fantasie vereisen om te begrijpen dat ook topics als deze echt niet de bedoeling zijn.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()