Toon posts:

wat is de beste cpu koeler (air).

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben opzoek naar een goede cpu koeler voor overclocking, weet iemand welke ik moet kopen>? socket a btw.

Verwijderd

Thermalright SP-97 kun je zelf vinden met enig zoek werk ;)

Verwijderd

Er zijn zat goeie cooler reviews te vinden! 8)7

http://www.tweakers.net/s...04&Sortering=Tijd&x=0&y=0

http://www.google.nl/sear...oundup&ie=UTF-8&hl=nl&lr=

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 21:23 ]

Verwijderd

Mischien ietwat offtopic, maar ik raad je de thermaltake aquarius 2 aan. waterkoeling. Iedereen geeft hier echt slechte berichten over, onterecht naar mijn mening. ik heb nu een niet overclockte xp2400+ thorougbred, geeft idle 24 graden (kamertemp) en stressed 30 graden.... Dus deze zou ik je aanraden....is overigens niet duur...

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:47

sapphire

Die-hard pruts0r

niet echt goed hoor, als het mee zit is mijn 1700+ non oc met een gare coolermaster silent koeler soms al 26 graden idle.
Ik denk toch dat je richting de nieuwere modellen van Thermalright en Swiftech moet gaan denken, van die uber heavy copper-krengen >:)

Gabriël AM5

Verwijderd

lees jij dan maar is wat de gemiddelde tweakers voor gemiddelde temps hebben ! (en voor de grap ook is met de ttaq2)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 21:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 21:34:
lees jij dan maar is de gemiddelde tweakers gemiddelde temps heeft ! (en voor de grap ook is met de ttaq2)
Een SP-97 heeft betere prestaties dan dat thermaltake setje. Daarnaast denk ik niet dat de TS waterkoeling wilt, dan had hij dat wel gepost :+ !
Het setje waar jij over praat heeft ook redelijk wat problemen gehad (lekkage, etc.) dus ik zou dat setje niet al te snel nemen :X

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:47

sapphire

Die-hard pruts0r

Is ook wel leuk setje hoor, ik zeg alleen dat jou temp een beetje minder goed is ;)

Gabriël AM5

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit soort topics zijn niet de bedoeling van Die-Hard Overclocking & Cooling. Er worden dan honderden koelers genoemd waardoor je nog niet verder komt. Bovendien is je inzet werkelijk om te huilen, iets wat toch wel verwacht wordt van users hier op GoT.

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door, zodat het in de toekomst hopelijk wel goed gaat :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.