Toon posts:

pent.2 ineens dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo.
ik heb mijn oude p2 pctje ineens kapot.
inenes toen ik even een harde schijf eruit had gehaald (alle kabels v.d. pc waren dr uit) en hem weer aan dee was het enige wat hij dee:
hij geeft 1 lange en 3 korte piepjes.
ik kan niet met zekerheid zeggen wat voor moederbord het is, ik zie wel 1 klein asus chipje dus het kan asus zijn maar dus ik kan hetn iet op internet vinden, ik heb alle pc kaarten ide schijven geheugen eraf gehaald en telkens is het hetzelfde.
op internet kon ik aleen vinden dat het het geheuegen was maar dat kon niet want zelfs zonder geheugen piepte hij hetzelfde.
wie kan mij helpen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten :+ We kunnen namelijk op geen enkele manier uit de topicstart afleiden of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Zoals in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uigelegd, wordt dat hier op GoT wel van jou verwacht :)

Wat je nu dus had moeten doen: onder andere de PMG FAQ en het PMG Beleid doornemen. Daarin staat de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter gelinkt, dat jou in principe al een héél eind verder had kunnen helpen. Daar staan ook o.a. de BIOS piepjes toegelicht. In de FAQ van dit subforum kun je verder vinden hoe je het moederbord kunt identificeren. En in de startpost van het Beleid staat duidelijk uiteengezet hoe je het beste een "Help, mijn PC doet het niet!" topic moet voorbereiden B)

Een tipje: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in [New Topic] van elk subforum door eer je een topic opent. Daarin staat namelijk een beknopte samenvatting van hetgeen je dan minimaal moet kennen cq uitvoeren :Y)

Dit topic is gesloten.