Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Aantal VIEWS bij topic lists

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Het lijkt me wel mooi als het mogelijk is dat in topic lists (zoals bijvoorbeeld de bookmarks en de topic list binnen een forum) ook het aantal views (keren dat een bericht is gezien) wordt weergegeven. Dat kan handig zijn als je een wat minder voor de hand liggend(e) vraag/probleem hebt, omdat je dan kunt zien of er al mensen zijn die naar je topic gekeken hebben, als er nog niet is gerageerd. Is dit misschien een optie of vraag ik nu iets onmogelijks/onzinnigs??

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Dat is er volgens mij wel maar hebben ze uit gezet, bij elke (topic) pagina krijg je dan een extra query :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je mag een topic na 24u kicken mocht dit nodig zijn. Om te weten of mensen er dan wel of niet naar hebben gekeken lijkt me weinig nut hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 22-06-2004 21:13 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

We hebben het aangezet een tijd terug, ongeveer een half uur lang ofzo. Toen bleek dat MySQL de boel niet aankon met een dergelijke gigantische stroom update-queries (per view een update op de topics-tabel) hebben we het weer zo snel mogelijk uitgezet. En door dat experiment weten we dus dat het voorlopig niet aangaat, hiertegen is wel een en ander kwa slimme tabellen en dergelijke mogelijk, maar imho weegt de complexiteit van dat soort oplossingen niet op tegen het nut :)

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Ok, dan weten we dat ook weer. Niet geschoten is altijd mis, zullen we maar zeggen. Maar ik wist niet dat kicken na 24u al geoorloofd was :? Dat weten we dan ook weer (niet dat ik daar (vaak) gebruik van ga maken hoor), maar ik meen me iets te herinneren uit de FAQ waar stond dat je pas na 2 à drie dagen mocht kicken...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kicken in dit specifieke subforum wordt sowieso niet echt gewaardeerd, 't is toch wel de bedoeling dat alles gelezen wordt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.