Toon posts:

wat moet ik hier mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik hebeen maand geleden(!) een writer besteld (hp8210i) maar die kon niet meer geleverd worden. ik kreeg toen een mail dat ik de hp8250i voor dezelfde prijs kon krijgen op het moment dat deze bestelling binnen zou komen (eind feb. werd gezegd...)

na een aantal mails deze reply gekregen:
Alweer (nog steeds) leveringsproblemen voor de HP 8250i
Nu heeft ook Hewlett Packard toegegeven dat er produktie en leverings problemen
zijn met de HP8250i. Ze kunnen en willen op dit moment geen leveringsdatum doorgeven.
Aangezien we nu behoorlijk veel bestellingen voor de HP8250i rewriter hebben, en ze niet
kunnen leveren, kunnen en zullen we nu geen nieuwe bestellingen meer aannemen.
Als alternatief is het mogelijk om uw bestelling om te zetten van de HP8250i naar een
Rimax rewriter welke de volgende specificaties heeft.
32 x read, 4 x write en 4 x rewrite en in een retail uitvoering.
De verkoopprijs is fl. 466,59De Rimax is iets duurder, maar wel leverbaar!
De rimax is qua snelheid en levertijd een stuk beter dan de HP8250i
Indien u uw bestelling wilt omzetten, dan horen we dat graag.
Met vriendelijke groet,Goedhart Automatisering
wat moet ik hier nu mee? een rimax aanschaffen, wachten, of een andere kopen? en kom niet met 'koop een yamaha of een plextor', want daar heb ik domweg geen geld voor (echt max 500,-, liever minder...)

Verwijderd

Topicstarter
neem ff de moeite om het te lezen!!! :(

Verwijderd

rimax ? gatver... opzouten met die zaak..

ga gezellig naar een andere computerzaak en haal een plextor ofzo... (ik heb die IDE plextor (8x) en man, wat een fijne writer)

Verwijderd

Topicstarter
en kom niet met 'koop een yamaha of een plextor', want daar heb ik domweg geen geld voor
..en goed onderbouwd! bedankt! Afbeeldingslocatie: http://pages.hotbot.com/arts/kers/images/jezus.gif

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

wel kut voor je zeg... ik heb niet echt een oplossing voor je.. maar je zou kunnen proberen tests van beide ( rimax en HP) apparaten op te zoeken... en dan kijken of die rimax even goed is als de HP zo ja gewoon doen zo nee.. naar andere zaak gaan of wachten... succes in ieder geval

aAarGhh

Verwijderd

Topicstarter
geef me aub nog wat tips! kan ik misschien vandaag nog even een writer kopen! Afbeeldingslocatie: http://pages.hotbot.com/arts/kers/images/sad.gif

Verwijderd

Het vervelende is dat je onder de 500 wilt blijven anders had je de hp9110 voor 599 bij dynabyte kunnen kopen is een prima brandertje wat ook nog is op 8 speed write.
En van die ander heb ik nog nooit gehoord heel vaag merk maarja meer info kan ik je ook niet geven.
greetz butcher

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er ontdertussen wel uit. bij die zaak waar ik dus nu al meer dan een maand wacht op een brander kunnen ze van mij Afbeeldingslocatie: http://pages.hotbot.com/arts/kers/images/kenny1.gif , ik ga vanmiddag naar de makro, zeker weten dat daar wel wat leuks te vinden is (dus misschien wel een yamaha of plextor, is de gemiddelde tweaker ook weer gelukkig met mij...) :P :9
Pagina: 1