[Mozilla Firefox] "Change the bookmark's icon" notificatie

Pagina: 1
Acties:

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Firefox, en het grote broertje Mozilla, bieden de mogelijkheid om bookmarks in de gaten te houden. Bij updates kun je verschillende dingen laten gebeuren, en een van deze notificatiemethodes, wordt "Change the bookmark's icon" genoemd.

Dat het tracken van bookmarks werkt, heb ik al getest. Je kunt namelijk ook de pagina laten openen in een new window, wat bij mij prima werkt, of een pop-up laten verschijnen.

Wat helaas niet werkt, is dus die optie om het icoontje te laten veranderen bij updates, en dit vind ik in combinatie met de Bookmarks Toolbar, en de RSS reader panel nu net zo lekker werken.

Ik heb op internet gezocht, en ik heb wel meer mensen gevonden met hetzelfde probleem, maar helaas geen oplossingen.

Nog even een regeltje Browser identificatie:
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7) Gecko/20040618 Firefox/0.9

Werkt dit bij jullie wel? Is het een bekend probleem? Hoe krijg ik het aan de praat?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:32
http://bugzilla.mozilla.o...substring&value3-0-3=icon

Hmm, misschien voten voor die bug? :?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Overigens kom ik er net achter dat het onder Mozilla zelf wel gewoon werkt :?
Blijkbaar dus toch een bekende bug :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Billie schreef op 22 juni 2004 @ 20:50:
Hmm, misschien voten voor die bug? :?
Ik zou niet alleen voten, maar ook even posten in de comments dat het ook misgaat in Firefox en vragen wanneer er iets mee gaat gebeuren. Wat extra pushen kan denk ik geen kwaad voor die bug van een jaar oud :P .