Ik ben sinds een maand of 3 overgestapt van fast xs4all naar een ultradsl pakket van tweakdsl, wat altijd goed heeft gewerkt.
8mbit (787Kb/sec)down maar 512up
Ik had ze een mailtje gestuurd of ze dit naar 1024up konden verhogen want dat staat ook in mijn abonnement, na 2 dagen was dat geregeld.
En toen is de ellende ook meteen begonnen.
Ik kom niet meer boven de 5mbit down uit !
Up is redelijk ,920Kbit/sec maar dat is ook het enigste.
Ik heb last van packet los en het lijkt wel of de verbinding helemaal dichtslibt,
en hij valt minstens 1 keer per dag helemaal weg.
Nu heb ik ze een aantal keer gesproken maar ik kom niet echt verder met ze.
Zij zeggen ,ja meneer het werkt toch of, ja de lijn is vol gelopen,start na een half uur je modem maar opnieuw op ,of nee het ligt aan mijn apparatuur.
Maar mijn apparatuur heeft altijd goed gewerkt en zij hebben iets aangepast ik niet.
En ze zeggen dat in hun voorwaarden staat tussen de 2 en 8mbit.
Voor de zekerheid heb ik toch zelf maar 3 verschillende modems geprobeerd ,alle bekabeling vervangen, isra punt en bekabeling onder me huis na laten meten, en kpn heeft op afstand mijn lijn getest .
Maar niks heeft geholpen want het was allemaal goed.
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1142 meter.
Geef me niet eerst een bijna goed werkende verbinding om die vervolgens in te ruilen voor een verbinding die 2mbit langzamer is en onstabiel
Het lijkt wel een kabel verbinding heb ik zelf het idee.
Nu wil ik van het contract af met ze maar dat doen ze niet omdat het voor een duur van 12 maanden is en ik een werkende verbinding heb.
Hij is alleen niet werkbaar voor mij , want ik verlies zelfs terminal of citrix sessies.
Nu zag ik dit in hun voorwaarden staan ,
Mocht de Contractant zich niet aan deze regels houden, heeft TweakDSL het recht de Internetverbinding te verbreken, en de overeenkomst met de Contractant te ontbinden of op te schorten.
Weet iemand wat die regels precies zijn zodat zij mijn contract zelf willen ontbinden of weet iemand een andere oplossing?
8mbit (787Kb/sec)down maar 512up
Ik had ze een mailtje gestuurd of ze dit naar 1024up konden verhogen want dat staat ook in mijn abonnement, na 2 dagen was dat geregeld.
En toen is de ellende ook meteen begonnen.
Ik kom niet meer boven de 5mbit down uit !
Up is redelijk ,920Kbit/sec maar dat is ook het enigste.
Ik heb last van packet los en het lijkt wel of de verbinding helemaal dichtslibt,
en hij valt minstens 1 keer per dag helemaal weg.
Nu heb ik ze een aantal keer gesproken maar ik kom niet echt verder met ze.
Zij zeggen ,ja meneer het werkt toch of, ja de lijn is vol gelopen,start na een half uur je modem maar opnieuw op ,of nee het ligt aan mijn apparatuur.
Maar mijn apparatuur heeft altijd goed gewerkt en zij hebben iets aangepast ik niet.
En ze zeggen dat in hun voorwaarden staat tussen de 2 en 8mbit.
Voor de zekerheid heb ik toch zelf maar 3 verschillende modems geprobeerd ,alle bekabeling vervangen, isra punt en bekabeling onder me huis na laten meten, en kpn heeft op afstand mijn lijn getest .
Maar niks heeft geholpen want het was allemaal goed.
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1142 meter.
Geef me niet eerst een bijna goed werkende verbinding om die vervolgens in te ruilen voor een verbinding die 2mbit langzamer is en onstabiel
Het lijkt wel een kabel verbinding heb ik zelf het idee.
Nu wil ik van het contract af met ze maar dat doen ze niet omdat het voor een duur van 12 maanden is en ik een werkende verbinding heb.
Hij is alleen niet werkbaar voor mij , want ik verlies zelfs terminal of citrix sessies.
Nu zag ik dit in hun voorwaarden staan ,
Mocht de Contractant zich niet aan deze regels houden, heeft TweakDSL het recht de Internetverbinding te verbreken, en de overeenkomst met de Contractant te ontbinden of op te schorten.
Weet iemand wat die regels precies zijn zodat zij mijn contract zelf willen ontbinden of weet iemand een andere oplossing?