Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

<gprs> orange & Qtek2020 (spv m1000)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort de bezitter van een Qtek 2020 (Orange noemt hem spv m1000). Hij bevalt me erg goed alleen krijg ik mijn GPRS en dus ook MMS en Internet niet aan de praat.

Ik heb gezocht door alle forums,google, maar kan er geeneen vinden die me op weg kan helpen. Orange meerdere malen gebeld maar ook die weten het niet.
Wie kan mij helpen met de instellingen voor Orange. Wie bezit er een m1000 of een qtek 2020 en zou mij kunnen vertellen wat ik waar moet instellen.

:)

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik heb de Orange instellingen in mijn Qtek er perfect in staan. Wat moet je doen ?
Download het volgende bestand (deze dus) en plaats deze op je Qtek. Vervolgens dubbelklikken op het bestand in je Qtek verkenner en hoppa de instellingen staan erin. Als het niet lukt dan hoor ik het vanzelf.

[ Voor 5% gewijzigd door D-Jay op 22-06-2004 23:27 . Reden: link aangepast ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb het op m'n ppc gezet en uitgevoerd, dan zie ik een soort setup.
en dat was het.verder zie ik geen verandering of instellingen... er staan geen verbindingen.....vind het raar.
ik heb de volgende rom versie : 1.66.00wwe
is dat bij jou ook het geval?

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 00:46

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 12:46:
Nou heb het op m'n ppc gezet en uitgevoerd, dan zie ik een soort setup.
en dat was het.verder zie ik geen verandering of instellingen... er staan geen verbindingen.....vind het raar.
ik heb de volgende rom versie : 1.66.00wwe
is dat bij jou ook het geval?
ik neem aan dat je world al wel hebt laten activeren?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Verwijderd

Topicstarter
nee want ik wil gewoon internet toegang en mms geen orange world. maar daar kan het toch niet aan liggen dat er geen instellingen in die qtek staan na install van dat file-tje?volgens orange staat alle goed (bij hun voor internet toegang en mms) mms werkte wel op m'n vorige telefoon nokia 6610)

Verwijderd

Om gebruik te kunnen maken van internet op je telefoon moet je je bij de internet dienst van je provider aanmelden, bij vodafone is dat Live!, bij kpn is dat I-Mode en bij Orange is dat World. Meld je daar dus eerst is bij aan, en ga dan pas kijken of je internet nog steeds problemen geeft. Kwestie van simpel even opzoeken leek me...

Verwijderd

Topicstarter
nou dat is bij orange niet nodig en ik heb die qtek nu ruim 2 maanden en vanaf die tijd ben ik er al mee bezig om het werkend te krijgen (met de "hulp" van orange???) maar ik kan dus ook geen gebruik maken van mms! en via dat progje krijg ik ook geen instellingen dus das toch ook vreemd of ik me eigen nu heb aangemeld of niet dat weet dat progje niet. maar alles wat ik tot nu toe op internet heb gelezen over dit probleem kan ik wel uit opmaken dat ik niet de enigste ben met dit probleem. nu alleen de oplossing nog.......

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 13:48:
Om gebruik te kunnen maken van internet op je telefoon moet je je bij de internet dienst van je provider aanmelden, bij vodafone is dat Live!, bij kpn is dat I-Mode en bij Orange is dat World. Meld je daar dus eerst is bij aan, en ga dan pas kijken of je internet nog steeds problemen geeft. Kwestie van simpel even opzoeken leek me...
Sorry maar heb net NOG een keer contact gehad met orange en nog een keer gevraagd hoe het nou werkt en wat ik moest instellen, nou gaf hij aan dat hij de instellingen zou e-mailen en dat alles goed stond bij hun. belde die orange man terug en toen vertelde hij dat het niet goed was want orange world moest geactiveerd zijn om gebruik te kunnen maken van internet toegang.....AHHHHHH dus ja dan dat maar activeren en kijken of die instellingen werken..... als ze me dat nou in 1 van die 5 andere keren hadden verteld....knuppels maar ja. we zullen zien.......heb er weinig vertrouwen meer in..... ;(

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

anders annuleer je het contract wegens slechte voorlichting :P
nee kidding.. orange world kost je 6 euro de maand (gaat van je bundel af)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
nou ben verder best wel tevreden over orange.....6 euro om een keer een e-mail te verzenden... mmm das wel veel... maar ja je leeft maar 1 keer...

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

mwah.. ik gebruik gprs best nog wel aardig hoor,
alleen over orange houd ik maar ff mijn mond :X (zie topic verder )

de klantenservice is wel erg vriendelijk en netjes verder

[ Voor 21% gewijzigd door gitaarwerk op 25-06-2004 12:58 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1