Donec eris felix, multos numerabis amicos
De kaart moet wel snel zijn op 3D gebied
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Ik probeer al een tijdje zo'n kaart te kopen, maar dat wil niet lukken. Als je mij an vertellen waar die te koop zijn (in nederland), dan ben ik ook weer blijOp zaterdag 23 december 2000 10:52 schreef xDeLiriuMx het volgende:Misschien een ATi Radeon All-in-Wonder...
volgens mij zijn ze n.l. niet te krijgen in nederland, van de week heb ik er een besteld in frankrijk ( http://www.grosbill.com ) maar die willen 'm weer niet bezorgen buiten dat land, dus heb ik m nog niet
edit: url werkte niet
poging2:
volgens mij ligt de performance van de radeon aiw zo'n beetje op het niveau van de geforce1 ddr. Naar mijn idee is ie dus ruim snel genoeg voor een gecombineerd kaartje. Kan je redelijk (wat is redelijk? als je nu een tnt1 of minder hebt valt het al snel mee)op gamen, en ook lekker filmjes en windows op draaien. Imho een leuk en compleet ding dus die radeon-aiw, wil er snel eenOp zaterdag 23 december 2000 10:57 schreef seq_uence het volgende:De kaart moet wel snel zijn op 3D gebied
Als je echt het snelste op 3d gebied wilt en ook tv in/out dan zit je toch aan een losse gf2-u en een tv/studio kaartje, wat samen toch weer veel duurder uitvalt.
Een Matrox g400 en een Miro studio DV.
edit:
(voor als je een digitale videocamera hebt)
edit:
(voor als je een digitale videocamera hebt)
Pak je rust!
Verwijderd
een matrox marvel g450 met breakoutbox !
snel genoeg en goeie beeldkwaliteit !
Koop geen miro dc10 dan heb je om de 15 min pauzes en klote beeldformaten die niet standaard zijn !
gr
jakob
snel genoeg en goeie beeldkwaliteit !
Koop geen miro dc10 dan heb je om de 15 min pauzes en klote beeldformaten die niet standaard zijn !
gr
jakob
Pagina: 1