Peace is not simply the absence of war.
ja ik wil dit dus in onze auto's
Hoe installeer je dit dan?
Hoe installeer je dit dan?
Hmz, ik neem aan dat je even langs je BMW dealer moet rijden. Maar ik weet niet of het al in Europa beschikbaar is hoor.
Als je geen BMW hebt kan je wel je iPod op de line-in van je autoradio aansluiten, en een iPodcarkit kopen voor de stroom, maar dan moet je alles bedienen op je iPod zelf (wat nogal gevaarlijk is als je aan het rijden bent), en je hebt een hele bundel kabels lopen. Én je sigarettenaansteker is vol. Rampzalig
Ik moet maar een BMW kopen...
Als je geen BMW hebt kan je wel je iPod op de line-in van je autoradio aansluiten, en een iPodcarkit kopen voor de stroom, maar dan moet je alles bedienen op je iPod zelf (wat nogal gevaarlijk is als je aan het rijden bent), en je hebt een hele bundel kabels lopen. Én je sigarettenaansteker is vol. Rampzalig
Peace is not simply the absence of war.
je we hebben een BMW Z3, nog geen Z4KroeT schreef op 22 juni 2004 @ 18:59:
Hmz, ik neem aan dat je even langs je BMW dealer moet rijden. Maar ik weet niet of het al in Europa beschikbaar is hoor.

Erg cool. BMW heeft toch wel vaak van dit soort mooie dingen. Ze leveren ook geintegreerde carkits met bluetooth.
Alleen jammer dat het zulke dure auto's zijn.
Alleen jammer dat het zulke dure auto's zijn.
Leuke is dat de ID3 tag ook wordt weergegeven op de autoradio display. En dat hobby je niet zomaar in elkaar.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Dat zie ik nu nergens staan. Wel track number...Alpha-sphere schreef op 22 juni 2004 @ 21:41:
Leuke is dat de ID3 tag ook wordt weergegeven op de autoradio display.
mag ik vragen wat het kost? en kan het ook in een Z3?
Tsja, gaan we nou bij ELK nieuw product of randproduct een topic starten?
Dat lijkt me nou ook weer niet nodig...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
eehm, Waarom niet?chem schreef op 23 juni 2004 @ 12:06:
Tsja, gaan we nou bij ELK nieuw product of randproduct een topic starten?
Apple maakt nu gewoon nieuwe producten bekent.
Als MS morgen iets compleet nieuws lanceert krijg je toch daar ook een topic van?!!
ik zie het probleem echt niet.
Als het over BMW gaat dan mag er van mij altijd een topic geopend worden
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Dat lijkt me ook wel wat. Ik zal eens in mijn Z3 kijken hoe of wat.
"The BMW iPod adapter can be installed in 2002 or later 3 Series, X3 and X5 SAVs, Z4 Roadsters and MINIs with compatible audio configurations."
Een quote van de Apple site dus ik denk dat de Z3 niet ondersteunt wordt.
Voor meer info: http://www.ipodyourbmw.com/ Vet tv spotje op die site
.
Een quote van de Apple site dus ik denk dat de Z3 niet ondersteunt wordt.
Voor meer info: http://www.ipodyourbmw.com/ Vet tv spotje op die site
[ Voor 20% gewijzigd door Bartjeee op 23-06-2004 14:58 . Reden: Toevoeging ]
Mjah, chem heeft het slotje vergeten.
En nee, als er een nieuw MS feature is wordt er ook geen topic over toegestaan. Daar hebben we immers de news submit voor op de FP. Als het dan boeiend genoeg is komt het vast wel daar te staan.
En nee, als er een nieuw MS feature is wordt er ook geen topic over toegestaan. Daar hebben we immers de news submit voor op de FP. Als het dan boeiend genoeg is komt het vast wel daar te staan.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.